جوکر خوآکین فینیکس را برای اولین بار ببینید

به گزارش مجله پریها، مراحل ساخت و فیلم برداری فیلم مستقل جوکر (Joker) آغاز گردیده است. این فیلم که تا همین یکی دو ماه پیش فقط یک شایعه بود، خوآکین فینیکس را در نقش شخصیت جوکر قرار می دهد. کارگردان فیلم جوکر اولین تصویر از خوآکین فینیکس با ظاهر جوکر را به اشتراک گذاشته است.

جوکر خوآکین فینیکس را برای اولین بار ببینید

تاد فلیپس (Todd Philips) کارگردانی فیلم جوکر را برعهده دارد. این کارگردان که پیش از این به خاطر کارگردانی سه گانه The Hangover شهرت پیدا نموده بود، دیروز در اینستاگرام خود اولین عکس جوکر را منتشر کرد. همانطور که می توانید در عکس زیر ببینید، خبری از پوست سفید و موی سب و لب قرمز نیست. احتمالا دلیل این موضوع را هم می دانید.

قرار است فیلم جوکر ریشه این شخصیت را به تصویر بکشد؛ اینکه چگونه شخصیت جوکر به چیزی که می شناسیم تبدیل می گردد. با این حال، نمی دانیم چه داستانی برای این شخصیت نوشته گردیده است، چون شخصیت جوکر در کمیک ها نه اسم مشخصی دارد و نه پس زمینه داستانی خاصی. قصه ای که فیلم مستقل جوکر می خواهد تعریف کند، کاملا جدید و برای خود خواهد بود.

برای مثال، فیلم جوکر برای این شخصیت یک اسم هم انتخاب نموده است. شایعات یکی دو هفته پیش گفته بودند که اسم این شخصیت آرتور فلک (Arthur Fleck) است. عکسی که تاد فیلیپس از جوکر منتشر نموده است هم با یک نوشته همراه گردیده است که اسم آرتور را تایید می نماید.

در کنار عکس رسمی خوآکین فینیکس (Joaquin Phoenix) در نقش جوکر، تعدادی تصویر و یک ویدیو هم از فیلم برداری فیلم جوکر به بیرون درز نموده است.

می توانید در ادامه ویدیویی که از ساخت فیلم به بیرون درز نموده است و تصاویری از آن را ببینید.

فیلم جوکر قرار است در سال 2019 اکران گردد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 شهریور 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 455

به "جوکر خوآکین فینیکس را برای اولین بار ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوکر خوآکین فینیکس را برای اولین بار ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید