جمع آوری 30 سازه تبلیغاتی در معابر تهران ، پاسخ رئیس زیباسازی به انتقاد پلیس راهور درباره بعضی سازه های اتوبانی

به گزارش مجله پریها، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: : در مدیریت شهری نو بیش از 30 سازه تبلیغاتی جمع آوری شده و دهها سازه تغییر موقعیت پیدا نموده اند.

جمع آوری 30 سازه تبلیغاتی در معابر تهران ، پاسخ رئیس زیباسازی به انتقاد پلیس راهور درباره بعضی سازه های اتوبانی

به گزارش خبرنگاران، رضا صیادی در تشریح نظارت و ساماندهی بر سازه های تبلیغاتی در شهر تهران و بعضی نقدها پلیس راهور که در گذشته درباره نصب بعضی تابلوهای تبلیغاتی در اتوبان ها و معابر اصلی شهر مطرح شده بود، گفت: سازه های تبلیغاتی شهر هر کدام که نصب شده است مجوزهایی را دریافت نموده است. هیچ سازه ای پیش از اینکه کار کارشناسی روی آن صورت بگیرد و اداره سازه های سازمان زیباسازی آن را ببیند و حتی برای آنهایی که ضروری است با پلیس راهور هماهنگ کند، نصب نمی گردد.

او در ادامه با بیان اینکه ممکن است سازه هایی فراخور اتفاقات مختلف یا در طول سالهای گذشته و گردش و تغییر فصل سازه یا پروژه های عمرانی، تغییر موقعیت پیدا کند، اضافه نمود: بر همین اساس کمیسیونی در سازمان زیباسازی شهرداری تهران تشکیل دادیم که آنالیز سازه های تبلیغاتی را بر عهده دارد. کمیسیون آنالیز سازه های تبلیغاتی سازمان زیباسازی هر هفته تشکیل جلسه می دهد و درباره سازه هایی که برای آن تماس شهروندی و یا مشکل دیگر گزارش شده باشد با حضور دستگاه های نظارتی آنالیز می گردد. بعلاوه در مواردی که لازم باشد با نهادهای فرادستی هماهنگ می کنیم و مورد به مورد آنالیز های لازم انجام می گردد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با تاکید بر آنالیز همه سازه هایی که در سطح شهر مشکل داشته اند یا گزارشی درباره آنها وجود داشته، اضافه نمود: در مدیریت شهری تازه بیش از 30 سازه جمع آوری شده و دهها سازه تغییر موقعیت پیدا نموده اند.

او اضافه نمود: از سوی دیگر سازه هایی نیز در سطح شهر اضافه شدند که این جریان ثابتی است و این سازه ها نیازمند پیرایش، بازسازی و هماهنگی هستند .

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 دی 1401 بروزرسانی: 10 دی 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4756

به "جمع آوری 30 سازه تبلیغاتی در معابر تهران ، پاسخ رئیس زیباسازی به انتقاد پلیس راهور درباره بعضی سازه های اتوبانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری 30 سازه تبلیغاتی در معابر تهران ، پاسخ رئیس زیباسازی به انتقاد پلیس راهور درباره بعضی سازه های اتوبانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید