جذاب ترین مدل های روتختی

به گزارش مجله پریها، تخت خواب مهمترین نقطه اتاق خواب است که با ورود به اتاق دیده میشه و مورد توجه قرار میگیره. تخت نقطه کانونی هر اتاق خواب است که نوع روتختی و طرح و رنگ آن تأثیر زیادی در زیبا بنظر رسیدن آن دارد. برای انتخاب روتختی و ملافه و انواع روبالشتی میتونیم از بافت و پارچه های متنوعی استفاده کنیم تا جذابیت دکور اتاق را بیشتر کنیم و علاوه بر آن خواب راحت تری داشته باشیم که در ادامه سعی میکنم تا نمونه هایی از روتختی های مدرن و جذاب را برای داشتن اتاق خواب رویاییتان معرفی کنم.

جذاب ترین مدل های روتختی

ست روتختی های سنتی و بوهو

روتختی های سنتی و به سبک بوهو بخاطر طرح و رنگهای شاد و جذابی که دارند پرطرفدارند. آنها حس راحتی خاصی به تخت و اتاق خواب میدهند و برای آنکه بتوانیم از این سبک برای تخت خواب استفاده کنیم بهتره تا سایر اجزای دکور اتاق خوابمان را با رنگ های این سبک زیبا ترکیب کنیم.

روتختی های رنگی و جذاب

معمولا ست روتختی با رنگ های گرم و شاد بدلیل انرژی و جذابیتی که دارند پرطرفدارند. آنها همچنین انتخاب خوبی برای ایجاد کنتراست و تضاد در اتاق خوابهای خنثی و بیرنگ هستند و بیدارشدن از خواب را راحت تر میکنند.

انتخاب روتختی با پارچه های نرم و راحت

تخت خواب مهمترین مبلمان برای استراحت و خواب راحت شماست بنابراین انتخاب ملافه و روتختی های نرم و راحت برای آن اهمیت زیادی داره. پس بهتره هنگام انتخاب روتختی از جنس های پنبه ای، نخی و نرم بهره ببرید تا راحتی بیشتری را احساس کنید. اصلا لازم نیست برای انتخاب نوعی از سبک خاص ملاک نرمی و لطافت را کنار بگذارید.

مدل روتختی های گل برجسته و متالیک

این مدل روتختی ها طرح و رنگ های برجسته ای دارند و با خطوط متالیک خود زمانی که در مقابل نور قرارمیگیرند درخش و جذابیت ویژه ای دارند.

ست روتختی با رنگ های خنثی و مات

اگر از هواداران دکوراسیون مینیمال و خنثی هستید انتخاب ست روتختی با رنگهای سرد، ملایم و ساده بهترین گزینه برای این اتاق خوابهاست. همچنین برای جلوگیری از یکنواختی و بی روح بنظر نرسیدن فضای اتاق بهتره از روتختی های طرح دار با رنگهای ملایم استفاده کنیم.

منبع: مجله الکترونیک دونفره
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2544

به "جذاب ترین مدل های روتختی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذاب ترین مدل های روتختی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید