جدیدترین حافظه های SSD سامسونگ با قیمت مناسب عرضه می شوند

به گزارش مجله پریها، روز گذشته سامسونگ خبر عرضه سری جدیدی از حافظه های SSD خود را اعلام نمود. سری حافظه های 860 QVO سامسونگ قرار است در ظرفیت های چند ترابایتی و با قیمت مناسبی روانه بازار شوند و حداکثر ظرفیت آن هم 4 ترابایت است. این حافظه های SSD مبتنی بر معماری NAND چندین لایه شرکت سامسونگ هستند و به همین خاطر از کیفیت بالایی بهره می برند.

جدیدترین حافظه های SSD سامسونگ با قیمت مناسب عرضه می شوند

حالا که روز به روز به کیفیت فایل های مختلفی مانند بازی های گرافیک بالا و ویدیوهای 4K افزوده می گردد، چنین مواردی حجم انبوهی را اشغال می نمایند و سامسونگ با عرضه سری حافظه های 860 QVO SSD می خواهد به این احتیاج پاسخ دهد.

این سری حافظه های مقرون به صرفه از کابل های ساتا 2.5 اینچی پشتیبانی می نمایند و به همین خاطر به راحتی می توان از آن ها برای لپ تاپ ها یا کامپیوترهای دسکتاپ استفاده کرد. با توجه به قیمتی که سامسونگ برای آن ها در نظر گرفته، بسیاری از کاربران دیگر احتیاجی به بهره گیری از ترکیب از حافظه SSD و هارد درایو نخواهند داشت و می توانند برای کارهای خود از حافظه های SSD حجیم بهره ببرند.

طبق اعلام سامسونگ، سرعت نوشتن اطلاعات بر این حافظه به 520 مگابایت بر ثانیه و سرعت خواندن اطلاعات بر روی آن هم به 550 مگابایت بر ثانیه می رسد. همچنین آن ها از تکنولوژی TurboWrite هم بهره می برند که باعث می گردد عملکرد این قطعات طی مدت زمان طولانی در سطح بسیار خوبی باقی بماند.

سامسونگ فروش سری حافظه های 860 QVO از ماه آینده شروع می گردد و قیمت مدل پایه 1 ترابایتی آن 150 دلار است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 آذر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 950

به "جدیدترین حافظه های SSD سامسونگ با قیمت مناسب عرضه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین حافظه های SSD سامسونگ با قیمت مناسب عرضه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید