جاذبه های طبیعی تایلند

به گزارش مجله پریها، کشور تایلند علاوه بر سواحل زیبا و معروف، جاذبه‌های طبیعی فراوانی برای بازدید دارد. تایلند پر از جاذبه های تاریخی و طبیعی حیرت‌آور است. در این مقاله به معرفی برخی از جاذبه‌های طبیعی کشور تایلند پرداخته‌ایم.

جاذبه های طبیعی تایلند

 پارک ملی آئو فانگ نگا

این پارک ملی در دریای آندامان قرار گرفته و پر از صخره‌های معروفی می‌باشد و جزایر بزرگ و کوچکی دارد که به نمادی از این منطقه مبدل گشته‌اند. جزیره معروف جیمز باند هم در این محل قرار گرفته است. از این جزیره در فیلم مردی با طبانچه طلایی فیلمبرداری شده است. در تور لحظه آخری تایلند با قایق در اطراف این پارک قرار گرفته و طبیعت تماشایی برای بازدید دارد.

جزایر سیمیلان

در مسیر خود از فانگ نگا که بگذرید به جزایر مختلفی می‌رسید که در دریای آندامان قرار دارند. این جزایر به داشتن سواحلی دست نخورده، آب‌های فیروزه‌ای و آبزیان دریایی متنوع معروف هستند و با آب زلالی که دارند مکانی عالی برای آبتنی، ماهی‌گیری و غواصی به حساب می‌آیند. 

گردش در رودخانه چائو فرایا

بانکوک شهری زیبا و متنوع می‌باشد و رودخانه چائو فرایا نقشی اساسی در تجارت و سفر در این شهر را داشته و  برای قرن‌ها می‌باشد که نقش مهمی را در این منطقه ایفا می‌کند. اگر در این رودخانه سوار بر قایق بشوید و گردش نمایید بهتراست خوب به مناظری که در اطراف خود می‌بینید تماشا کنید چون با نماهایی روبرو خواهید شد که در هیچ جایی از جهان نمی‌توانید آن‌ها را مشاهده نمایید.

پارک سوخوتای

این پارک توسط یونسکو محافظت شده است و از ویرانه‌های قرن سیزدهمی می‌باشد. این پارک یکی از مهترین آثار تاریخی این کشوربه شمار می‎رود و هر سال هزاران نفر گردشگر برای دیدن این پارک به این محل سفر می‌کنند. این ویرانه‌ها در پارکی با مناظر طبیعی زیبا قرار گرفته‌اند و در آن علاوه بر لذت بردن از طبیعت اطراف از این آثار صدها ساله هم دیدن نمایید. 

پارک ملی خائو یایی

این پارک یکی از پربازدیدترین پارک‌های این کشور برای بازدید می‌باشد و طبیعت بکر و حیاط وحش دیدنی دارد. در این پارک گردشگران می‌توانند به تماشای آبشارهای زیبایی بنشینند که در جنگل‌های سرسبز به گردش می‌پردازند. در این پارک ممکن است حیواناتی همچون میمون، فیل و یا حتی ببر را مشاهده نمایید. در بیرون آن هتل‌های زیادی قرار گرفته که مکان‌های مناسبی برای اقامت هستند.

انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 74

به "جاذبه های طبیعی تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "جاذبه های طبیعی تایلند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های طبیعی تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید