توانمندسازی شرکا و تأمین کنندگان ال جی برای ساختن آینده ای پایدار

به گزارش مجله پریها، برای تمام شرکت های سراسر دنیا، گنجاندن عوامل محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) در استراتژی های کسب و کار اهمیت بسیاری پیدا نموده است. علاوه بر این، برای شرکت ها ضروری تر است که یک زنجیره تأمین پایدار بسازند، زنجیره ای که به طور کامل شیوه های اخلاقی و مسئولیت پذیر محیطی را ادغام می نماید.

توانمندسازی شرکا و تأمین کنندگان ال جی برای ساختن آینده ای پایدار

از آنجایی که تأمین نمایندگان و شرکا از کنترل مستقیم شرکت خارج می شوند، زنجیره های تأمین می توانند کسب وکارها را به روی طیف وسیعی از خطرات باز نمایند. ال جی الکترونیکس به عنوان یک شهروند-شرکت مسئولیت پذیر و به منظور کاهش این خطرات نیز به طور فعالانه به تأمین نماینده ها و شرکای خودش پشتیبانی بیشتری ارائه می دهد و قابلیت های ESG آن ها را تقویت می نماید.

از ابتدای امسال، این شرکت به طور فعالانه دامنه پشتیبانی موجود برای تأمین نمایندگان خودش را چه در داخل کره جنوبی و چه در دیگر کشورها، توسعه داده تا صدر گواهینامه ESG شخص ثالث را پیگیری کند. این شرکت در پی آن است تا از 50 تأمین نماینده خودش پشتیبانی کند که شامل 22 سازنده قطعات الکترونیکی مستقر در کره می گردد، شرکت هایی که قطعاتی را به شرکت تابعه تحقیق و توسعه مسقر در ویتنام عرضه می نمایند. ال جی با این کار و به منظور ارزیابی خطرات ESG، تحت ارزیابی به وسیله ارائه دهنده معتبر تأییدیه، آزمایش و صدور گواهینامه (SGS) قرار می گیرد.

ال جی با توسعه پشتیبانی خودش، میخواهد به طور پیشگیرانه به هر گونه خطر بالقوه ESG درون زنجیره تأمین شرکای خودش واکنش نشان بدهد. قوانین و مقررات مرتبط با ESG مانند قوانین آنالیز زنجیره تأمین در چندین بخش از دنیا، از جمله کشورهای اتحادیه اروپا، معرفی و تقویت شده اند و همین نیز مدیریت زنجیره تأمین به شکلی مسئولانه را به یک حوزه کلیدی در بسیاری از شرکت ها تبدیل نموده است.

زمانی که تأمین نمایندگان ال جی بازدیدهای میدانی ESG را مطابق با قوانین رفتاری اتحادیه کسب و کار مسئولانه (RBA) را پشت سر گذاشته، قوانینی که استانداردهایی را برای شیوه های تجاری در زمینه هایی از جمله کار، محیط زیست، اخلاق و بعلاوه سلامت و ایمنی ترسیم می نماید، این شرکت از آن ها در زمینه پیدا کردن راهکارهایی برای کاهش خطرات ESG حمایت خواهد نمود. در دو سال گذشته، این شرکت به صدمین تأمین نماینده در کره یاری نموده است تا به وسیله ارزیابی صلاحیت مدیریت ESG که به وسیله شخص ثالث مورد آزمایش قرار گرفته، بتواند گواهی دریافت کند.

ال جی بعلاوه در کوشش است تا قابلیت های تأمین نماینده های خودش را برای ارزیابی داخلی فعالیت ها مدیریت ESG، سیاست ها و عملکردشان را تقویت کند. در 17 آوریل، ال جی یک قرارداد تجاری برای پشتیبانی مدیریت ESG و رشد متقابل با مرکز همکاری های تجاری بزرگ و کوچک فدارسیون صنایع کره (FKI) به امضا رساند. به وسیله این قرارداد، ال جی و FKI خدمات مشاوره جامع به شرکای واجد شرایط در زمینه خودارزیابی ESG و مدیریت کلی ESG ارائه خواهند کرد. هدف نهایی، توانمندسازی تأمین نماینده ها برای تحقق و حفظ مدیریت پایدار است.

هدف شرکت ال جی الکترونیکس آنالیز مداوم اقدامات مختلف پشتیبانی عملی برای افزایش قابلیت های مدیریت ESG و رقابت پذیری شرکا، هم در کره و هم در سراسر دنیا است.

منبع: فوت و فن
انتشار: 8 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1402 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4814

به "توانمندسازی شرکا و تأمین کنندگان ال جی برای ساختن آینده ای پایدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توانمندسازی شرکا و تأمین کنندگان ال جی برای ساختن آینده ای پایدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید