تمجید: جامایراندخت سال آینده برگزار می شود

به گزارش مجله پریها، محسن تمجید با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: پروتکل های بسیار خوبی را تدوین کرده و پس از جلسات متعددی که با ستاد کرونا و مسئولان وزارت ورزش داشتیم، پیروز شدیم به نتیجه لازم رسیده و ان شاالله تا چند روز آینده مجوز برگزاری مسابقات لیگ را کسب خواهیم کرد.

تمجید: جامایراندخت سال آینده برگزار می شود

وی اضافه نمود: لیگ را در دو بخش پومسه و مبارزه با حضور تیم هایی که در پیش ثبت نام شرکت کرده اند، به احتمال زیاد از آبان ماه آغاز خواهیم کرد. در بخش مبارزه تیم ها باید برای 48 ساعت قبل از حضور در مسابقات تست PCR انجام دهند. اما در بخش پومسه به دلیل شرایط برگزاری نیازی به این تست نیست. البته تلاش کردیم هزینه ها را کاهش دهیم، هم در مبلغ ثبت نام تخفیف دادیم و هم در هزینه های تست کارهای خوبی انجام شده است.

رئیس سازمان لیگ در خصوص لیگ برتر بانوان هم گفت: سال گذشته استقبال بسیار خوبی از این مسابقات شد، به همین دلیل جام ایراندخت و جام کوثر را طراحی کردیم، ولی شرایطی که کرونا ایجاد کرد، در هر بخش تیم های کمی برای فصل پیش رو ثبت نام کردند که در نهایت تصمیم گرفتیم برای جذابیت بیشتر، لیگ 98 را هم به صورت متمرکز و با همان تعداد برگزار کنیم و طرح جام ایراندخت را به سال آینده و ان شاالله نابودی کرونا موکول کنیم.

تمجید با اشاره به ثبت نام 10 تیم در لیگ برتر آقایان گفت: در مدت زمانی که برای انجام پیش ثبت نام تیم ها منظور کرده بودیم، 10 تیم ثبت نام کرده اند. بر همین اساس پس از اخذ مجوز برگزاری مسابقات، به تیم ها اعلام می کنیم که ثبت نام خود را قطعی کرده و پس از آن زمان قرعه کشی و آغاز رقابتها را به صورت قطعی اعلام خواهیم کرد.

وی در خصوص غیبت تیم کن و احتمال ثبت نام دوباره از این تیم گفت: من به اسامی کاری ندارم، برای تیم لوازم خانگی کن که در سالهای قبل حضور مؤثری در همه رده های لیگ های تکواندو داشته احترام خاصی قائلم و چنین تیمی برای فدراسیون هم قابل احترام است و اینکه چرا مسئولان این تیم چنین تصمیمی گرفته اند را نمی دانم، ولی طبق قانون سازمان لیگ احتمال زیاد ثبت نام دوباره نخواهیم داشت و با همان تعداد تیم ها کار خود را آغاز می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3739

به "تمجید: جامایراندخت سال آینده برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید: جامایراندخت سال آینده برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید