تعریف رسانه ای از قدوس، رهبر تهاجمی امی ین

به گزارش مجله پریها، سامان قدوس یک بازیکن کامل است که در تمرین های امی ین بسیار جذاب و بدون شک با شوق به نظر می رسد.باید روی او حساب و دیدگاه خود را در موردش بیان کنیم.

تعریف رسانه ای از قدوس، رهبر تهاجمی امی ین

به گزارش خبرنگاران ،یولین والری،مشاور فنی سایت خبری و تحلیلی le11amienois گفت:گانسو(مهاجم برزیلی)امروز رهبر بازی تهاجمی تیم امی ین نیست و برای من دارنده این نقش سامان قدوس است.او رهبر فنی و تهاجمی بازی های تیم امی ین در فصل جاری لوشامپیونا فرانسه محسوب می گردد.سامان قدوس الگوی کوشش و تغییر یافتن است.

وی در ادامه تمجیدهایش از ملی پوش ایرانی امی ین گفت: سامان قدوس یک بازیکن کامل است که در تمرین های امی ین بسیار جذاب و بدون شک با شوق به نظر می رسد.باید روی او حساب و دیدگاه خود را در موردش بیان کنیم.

یولین والری درباره پستی که باید سامان قدوس به کار گرفته گردد،گفت:این مساله بستگی به میزان در اختیار داشتن بازیکنان در پست های مختلف است.گاسنو و بودمر می توانند پشت مهاجم بازی نمایند.از کناره ها و جلو کمبود بازیکن در امی ین احساس می گردد. سامان قدوس دارای چنان قدرتی است که به او اجازه می دهد در تمامی پست های حمله ای جذاب باشد.به نظرم او همچنان در تیم امی ین تکامل می یابد.

لازم به ذکر است قدوس صبح یکشنبه و خیلی زودتر از تیم ملی به قطر رسید.

3-165

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1842

به "تعریف رسانه ای از قدوس، رهبر تهاجمی امی ین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعریف رسانه ای از قدوس، رهبر تهاجمی امی ین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید