تعرفه ارائه خدمات دفاتر پیشخوان دولت بازنگری شد

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره 302 خود بنا به پیشنهاد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره بازنگری مصوبه شماره 2 جلسه 284 در سال 97، تعرفه ارائه خدمات موضوع بند پ ماده 67 قانون برنامه ششم توسعه کشور را آنالیز و در خصوص آن تصمیم گیری کرد.

تعرفه ارائه خدمات دفاتر پیشخوان دولت بازنگری شد

طبق بند پ ماده 67 قانون برنامه ششم توسعه، دستگاههای اجرایی موظف شده اند که نسبت به الکترونیکی کردن تمامی فرآیندها و خدمات با قابلیت الکترونیکی و تکمیل بانک های اطلاعاتی مربوط، تا انتها سال سوم اجرای این برنامه اقدام نمایند. در این میان تمامی خدمات قابل ارائه در خارج از محیط اداری دستگاههای اجرایی، به دفاتر پستی، دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی قابل واگذاری است. بر این اساس تعرفه ارائه پیشخوان خدمات دولت الکترونیکی باید به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برسد.

برمبنای مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه خدمات موضوع بند پ ماده 67 قانون برنامه پنجساله ششم توسعه، براساس شناسنامه خدمت مورد تایید سازمان اداری و استخدامی کشور در چارچوب جدول زیر و توسط رگولاتوری مشخص می گردد.

در این جدول، اطلاعات عمومی به اطلاعات مربوط به مشخصات فردی، نشانی (اعم از فیزیکی و الکترونیکی) و شماره های تماس متقاضی گفته می گردد و اطلاعات تخصصی نیز به اطلاعات مورد احتیاج دستگاه خدمت دهنده به استثنای اطلاعات عمومی، اطلاق شده است.

مطابق این مصوبه، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی موظف است به مدت یک سال پس از اجرای این مصوبه، گزارش عملکرد و نتایج اجرای آن را به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ارائه کند.

این مصوبه که هم اکنون لازم الاجرا بوده، جایگزین مصوبه شماره 2 جلسه 284 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3549

به "تعرفه ارائه خدمات دفاتر پیشخوان دولت بازنگری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعرفه ارائه خدمات دفاتر پیشخوان دولت بازنگری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید