تا به امروز تصمیمی برای ورود به انتخابات آینده نگرفته ام

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران به نقل از رای الیوم، مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق به موضع گیری درباره انتخابات زودهنگام پارلمانی این کشور که قرار است، تابستان آینده برگزار گردد، پرداخت.

تا به امروز تصمیمی برای ورود به انتخابات آینده نگرفته ام

وی در اظهاراتی که تردید وی در ورود به عرصه انتخابات را نشان می دهد، اضافه نمود: تا به امروز تصمیمی برای ورود به انتخابات نگرفته ام، بلکه تصمیم به عدم ورود به آن دارم؛ اما از دوستداران می خواهم که به هر حال برای آن مهیا باشند.

رهبر جریان صدر عراق، ورود به عرصه انتخابات را برای وی به مثابه سرکشیدن سم و عدم ورود به آنرا هم برایش مشکل دانست و اعلام نمود: اعتماد واقعی ما بر خداست. هنگامی که به ورود به انتخابات آینده می اندیشم، به مثابه سرکشیدن سم است و اگر تصمیم به عدم ورود علنی به آن بگیرم، به دردسر گرفتار می شوم.

وی گفت: اینبار فقط دشمن، فساد نیست که از آن پرهیز کنم بلکه کسانی هستند که به دنبال دریافت صندلی دینی و اعتقادی و اجتماعی عراق هستند. کسانی که حرام را مباح می شمارند و به اشاعه فساد می پردازند و با دشمن به عادی سازی روی می آورند. مهمتر از هر چیزی این است که عراق تباه نشود و کشور را به دست آنها نسپاریم. ما توان حمل سلاح را داریم اما عراق به صلح و اصلاح احتیاج دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3811

به "تا به امروز تصمیمی برای ورود به انتخابات آینده نگرفته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا به امروز تصمیمی برای ورود به انتخابات آینده نگرفته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید