تاریخ دقیق دربی ایتالیا اعلام شد

به گزارش مجله پریها، انتها تاریخ دقیق جدال معوقه رقابت های سری A به اطلاع عموم رسید.

تاریخ دقیق دربی ایتالیا اعلام شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا زمستانی از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، بنا بر اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا، دربی ایتالیا بین یوونتوس و اینتر در چارچوب رقابت های سری A یکشنبه شب آینده از ساعت 23:15 به وقت ایران برگزار خواهد شد.

بر این اساس، یکشنبه و دوشنبه، دیدارهای معوقه هفته بیست و ششم سری A بدون حضور تماشاگران برگزار می گردد و خبری از برگزاری هفته بیست و هفتم نخواهد بود.شیوع ویروس کرونا در ایتالیا باعث شد مسابقاتی در سری A لغو گردد. در نهایت تصمیم گرفته شد روز های یکشنبه، 18 اسفند و دوشنبه، 19 اسفند به جای برگزاری دیدارهای هفته بیست و هفتم، دیدارهای معوقه هفته بیست و ششم سری A برگزار گردد. بنابراین در این 2 روز، مسابقات به توضیح ذیل برگزار خواهد شد:

پارما- اسپال؛ یکشنبه ساعت 15

میلان-جنوا؛ یکشنبه ساعت 17:30

سمپدوریا-ورونا؛ یکشنبه ساعت 17:30

اودینزه-فیورنتینا؛ یکشنبه ساعت 20:30

یوونتوس-اینتر؛ یکشنبه ساعت 23:15

ساسولو-برشا؛ دوشنبه ساعت 21

هنوز تاریخ دقیقی برای انجام دیدارهای معوقه هفته بیست و پنجم سری A مثل بازی اینتر-سامپدوریا اعلام نشده است. بازی های هفته بیست و هفتم هم که قرار بود شنبه و یکشنبه هفته آینده برگزار گردد در روزهای شنبه 24 اسفند و یکشنبه 25 اسفند برگزار خواهد شد و این یعنی زمان برگزاری تمام بازی های هفته بیست و هفتم به طور اتوماتیک به هفته بعد خود منتقل می شوند. همچنین برای اینکه سری A در زمان مقرر به اتمام برسد، برنامه ریزی جدیدی انجام خواهد شد تا بازی های یکی از هفته های پایانی وسط هفته انجام گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3258

به "تاریخ دقیق دربی ایتالیا اعلام شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تاریخ دقیق دربی ایتالیا اعلام شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ دقیق دربی ایتالیا اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید