آنالیز فرایند ساخت موزه دفاع مقدس

به گزارش مجله پریها، آخرین راهکارهای فرایند ساخت موزه دفاع مقدس در گیلان آنالیز شد.

آنالیز فرایند ساخت موزه دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار از ، سرهنگ بایرامی رئیس حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس گیلان در پنجاه و سومین نشست علمی - تخصصی با موضوع توسعه پایدار با بیان ضرورت تبیین ارزش های بی بدیل دفاع مقدس گفت: ساخت موزه دفاع مقدس علاوه بر جمع آوری، ثبت و ضبط خاطرات، مستندات نقش آفرینان عرصه دفاع مقدس، منبع غنی و میراث ماندگاری برای انتقال فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس به همگان به ویژه جوانان این آینده سازان است.

او با ارائه گزارشی از تهیه، تدوین، تصویب و ابلاغ اساسنامه و دستورالعمل اجرایی مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس استان اضافه کرد: فضایی که برای این مرکز در نظرگرفته شده، علاوه بر محور های فرهنگی، فرصت مناسبی برای رونق اقتصاد در بستر جذب گردشگر خواهد بود.

وی گفت: برای محقق شدن اهداف پیش بینی شده پارک موزه دفاع مقدس به همت همگان به ویژه متولیان فرهنگی، اجرایی و اساتید و صاحب نظران علمی استان احتیاج است.

رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی گیلان هم در این نشست با اشاره به تقدیم 8 هزار شهید گیلانی در دفاع مقدس، صیانت و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل های آینده ضروری دانست و گفت: ملتی که به داشته های فرهنگی و اعتقادی خویش افتخار کند هرگز مقابل زیاده خواهی ظالمان سرفرود نخواهد آورد.

کیوان محمدی اضافه کرد: برای ساخت فاز نخست موزه دفاع مقدس گیلان بیش از 50 میلیارد ریال اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

آ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3100

به "آنالیز فرایند ساخت موزه دفاع مقدس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز فرایند ساخت موزه دفاع مقدس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید