برترین و پرفروش ترین مدل های 2018 جاروبرقی ال جی

به گزارش مجله پریها، جارو برقی یکی از ضروری ترین لوازم منزل می باشد. در گذشته بیش تر از جارو های دستی استفاده می شد. اما کمتر خانه ای پیدا می گردد که هم جاروی برقی و دستی را نداشته باشد. جاروی دستی برای استفاده روزانه مناسب است. مثلا بعد از صرف غذا می توان با یک جارو دستی به راحتی اطراف سفره را تمیز کرد. اما حداقل هفته ای یک بار استفاده از جارو برقی برای پاک کردن گرد و غبار منزل ضروری است. پس برای حفظ سلامت خانواده هم که گردیده، باید در انتخاب صحیح جارو برقی دقت کرد.

برترین و پرفروش ترین مدل های 2018 جاروبرقی ال جی

با گشتی در بازار به انبوهی از برندهای شناخته گردیده و حتی ناشناخته بر می خورید. اما معدود برند هایی هستند که در کسب رضایت خریداران موفق عمل نموده اند. در سال 2018 موفق ترین برند در زمینه فراوری جاروبرقی برند ال جی می باشد.

امروز قصد داریم تا سه مورد از برترین و پرفروش ترین مدل های سال جاری جارو برقی ال جی، این برند محبوب را به شما معرفی کنیم.

جاروبرقی ال جی مدل VB-5220H

این جاروبرقی از نوع بدون کیسه می باشد که با بهره گیری از فیلترهای قابل شستشو و استفاده از آخرین تکنولوژی دوام بسیار بالایی داشته و در مدت طولانی به راحتی قابل استفاده است. با استفاده از جاروبرقی الجی مدل

VB-5220H دیگر نیازی به خرید کیسه های گرد و غبار گران قیمت نیست. علاوه بر این، استفاده از فیلترهای با تکنولوژی بالا به این معنی است که، جاروبرقی های بدون کیسه مناسب افراد دچار آلرژی است. این جاروبرقی کیسه ای دارای یک موتور بسیار قدرتمند با توان 2000 وات و حداکثر توان مکش 380 وات است. از قابلیت های این محصول می توان به تخلیه آسان مخزن، محفظه قابل شستشو، قابلیت تمیز کردن کف پوش، فرش و موکت و لوله با قابلیت کوتاه و بلند شدن اشاره نمود.

جاروبرقی ال جی مدل VB-8720HBK

این مدل نیز از نوع بدون پاکت می باشد. جاروبرقی ال جی مدل VB-8720HBK دارای موتوری قدرت مند با حداکثر توان 2000 وات بوده که با بهره گیری از مخزنی 1.2 لیتری، توانایی جمع آوری زباله تا حداکثر 4 لیتر را دارد. این جاروبرقی در رنگ قرمز خاکستری فراوری گردیده است. از ویژگی های این محصول می توان به 3 سنسور روی بدنه و 1 سنسور روی دسته جهت تشخیص موقعیت و حرکت به صورت اتوماتیک، فیلتر ضد آلرژی HEPA13 و کربن اکتیو، سیستم گرد بادی جهت جلوگیری از افت مکش و گواهینامه ضد آلرژی BAF انگلستان و کیفیت SLG آلمان اشاره نمود.

جاروبرقی ال جی مدل VI-3870H

این جاروبرقی از نوع پاکت دار بوده و یکی از برترین محصولات جارو برقی ال جی بازار می باشد. جاروبرقی ال جی مدل VI-3870H دارای مخزنی با گنجایش 4 لیتر زباله می باشد که می توان از کیسه دائمی یا کیسه کاغذی برای آن استفاده کرد. فیلتر هوا در جاروبرقی با حذف ذرات ریز گرد و غبار از تشدید نشانه های آسم و آلرژی ناشی از موی حیوانات و گرده گل ها جلوگیری می نماید. این دستگاه با داشتن تعداد زیادی فیلتر هوا می تواند 99.99 % ذرات معلق هوا را تصفیه کند. طوری که هوای خروجی از جارو برقی تمیز تر از هوای اتاق خواهد بود. این جاروبرقی در رنگ خاکستری فراوری گردیده و دارای امکاناتی از قبیل فیلتر بهداشتی HEPA14 با قابلبت جذب ریزترین ذرات، کنترلگر روی دسته و لوله تلسکوپی می باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 377

به "برترین و پرفروش ترین مدل های 2018 جاروبرقی ال جی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین و پرفروش ترین مدل های 2018 جاروبرقی ال جی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید