برانکو: با صلابت ادامه می دهیم

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران ، برانکو ایوانکوویچ بعد از برد 2 بر یک مقابل پیکان در نشست خبری گفت: لازم نیست بگویم چقدر راضی و خوشحالم بازیکنان کوشش کردند. خودتان می دانید بعد از این استراحت و فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی سخت است و نمی خواهم به همه اتفاقاتی که قبل از بازی اشاره کنم.

برانکو: با صلابت ادامه می دهیم

با لیاقت بازی را بردیم

وی اضافه کرد:واکنش بازیکنانم در نیمه دوم عالی بود و از صمیم قلب تبریک می گویم. آنها باشخصیت و انگیزه و قلب شان بازی کردند و همه از آنها تمجید می نمایند. ما با لیاقت بازی را بردیم و با صلابت لیگ را ادامه خواهیم داد و قبلا هم گفتم انتظار دارم که بازیکنان بعد از فینال آسیا انگیزه بیشتری داشته باشند و از طرفداران هم تشکر ویژه دارم. دیدند که وضعیت سختی داریم و عذاب می کشیم، در بازی عقب افتادیم اما آنها بازهم حمایت و تشویق مان کردند.

زیباترین بخش داستان رضایتمندی طرفداران است

برانکو درادامه حرف هایش گفت: از صمیم قلب به بازیکنانم تبریک می گویم، با انگیزه فراوان بازی کردیم، بازیکنانم باید زحماتی را که کشیده اند را ادامه بدهند. زیباترین بخش داستانمان این است که رضایتمندی و خوشحالی طرفداران مان را فراهم کنیم. یکبار دیگر به بازیکنانم تبریک ویژه می گویم به خاطر تعصب شان و اراده و شوق شان به پیروزی. این هم یک دلیل و مدرکی دیگری که ما نیمکت بسیار قوی و گسترده ای داریم انتظار ما این است که در ادامه مسابقات همچنان درصدر جدول قرار بگیریم.

باید قوی تر از این موارد باشیم

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اینکه گفت می دانیم که با سختی هفده هجده بازیکن را برای این بازی جمع کردیم و روز گذشته کمیته انضباطی رأی خود را در مورد بازی با سایپا را صادر کرد، آیا صدور این احکام در زمان مناسب صورت گرفت و به این هم کاری نداریم که احکام سنگین بود گفت: مایل نیستم در این موارد بحث کنم. در کنفرانس خبری قبل از بازی گفتم بعد از بیست روز این وضعیت ماست و در آستانه بازی هم باید این وقایع اتفاق بیفتد، اما من گفتم باید قوی تر از این موارد باشیم و مقابل پیکان هم نشان دادیم که قوی هستیم و توانستیم تیم خوب پیکان را شکست بدهیم.

5 روز تمرین نداشتیم

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه زحمت زیادی کشیده شد تا این تیم در شرایط سخت نتیجه بگیرد و در مورد حمله از یک نقطه به پیکان و پیروز شدن هم این حرف ها را به زبان آورد: به همین خاطر خوشحالم و از عملکرد بازیکنانم لذت بردم، آنها شخصیت شان را نشان دادند، به حریف فشار آوردیم با وجود اینکه پنج روز تمرین نداشتیم و وقت کافی برای آماده شدن برای این بازی نداشتیم. هم ما و هم منشا اولین بار دیروز برای تمرین آمدیم، طبیعی است با چنین وضعیتی در نیمه اول کمی عدم اعتماد به نفس حاکم بود، به خاطر همین تمام افتخارات و تبریکات را نسبت به بازیکنانم می کنم.

1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 فروردین 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1857

به "برانکو: با صلابت ادامه می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: با صلابت ادامه می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید