بتسدا: در فال آوت 76 انتظار باگ های زیادی داشته باشید

به گزارش مجله پریها، زمان زیادی تا عرضه قسمتی جدید در مجموعه بازی های فال آوت باقی نمانده است. با این حال، بازی Fallout 76 حسابی با قسمت های گذشته این مجموعه فرق می نماید. بازی فال آوت 76 اولین تجربه ساخت یک بازی آنلاین توسط استودیوی بتسدا است؛ تجربه ای که واضح است از پس آن برنیامده اند.

بتسدا: در فال آوت 76 انتظار باگ های زیادی داشته باشید

نسخه آزمایشی یا همان بتا بازی Fallout 76 یکی دو روزی است که به صورت رسمی در اختیار بازی کننده ها قرار گرفته. با این حال پیش از آغاز بتا، بتسدا در شبکه های اجتماعی خود پیغامی را منتشر کرد. پیغامی که می گوید آن ها خودشان هم اساسا نمی دانند بازی فال آوت 76 چیست و از بازی کننده ها برای حل مشکلات بازی کمک خواسته اند.

در پیغام بتسدا آمده است که بازی کننده ها باید انتظار باگ های بزرگی را داشته باشند. وجود باگ در بازی های بتسدا موضوعی تازه نیست، ولی به نظر می رسد وضعیت Fallout 76 وخیم تر از بازی های قبلی بتسدا باشد.

بتسدا در بیانیه خود نوشته است: دنیاهایی که ساخته ایم، چه فال آوت باشد چه Elder Scrolls و چه استارفیلد که در آینده می آید، مکان های مهمی برای ماه ستند. تمام کوشش خود را می کنیم تا با این دنیاها به بهترین شکل ممکن برخورد کنیم، چون می دانیم آن ها به همان اندازه که برای ما مهم هستند، برای شما هم مهم اند.

در ادامه بتسدا از باگ های بازی می گوید: می دانیم که به خاطر وسعت بازی های مان و سیستم هایی که در اختیارتان قرار می دهیم، باگ ها و مشکلاتی که پیش بینی نکرده بودیم، همیشه پیش می آیند. با توجه به کاری با فال آوت 76 قرار است انجام دهیم، می دانیم که قرار است همه را در معرض مشکلاتی بزرگ و جدید قرار دهیم که خودمان به آن ها برخورد نکرده ایم. از برخی مشکلات خبر داریم، مثل بخش هایی از بازی که باید وضعیت اجرای آن ها بهینه گردد. از دیگر مشکلات بازی خبر نداریم و به کمک شما احتیاج داریم. به تمام توصیه های شما عمل خوهامی کرد، چه حالا و چه بعد از عرضه بازی.

اگر وضعیت به جایی رسیده است که بتسدا خودش رسما نامه ای منتشر می نماید و می گوید انتظار باگ های وحشتناک بزرگی را داشته باشید، تصور می کنیم بازی Fallout 76 حال و روز خوبی نداشته باشد. امیدواریم بتسدا بتواند تجربه ای خوب و سرگرم کننده در این بازی آنلاین ارایه دهد، ولی در حال حاضر به نظر نمی رسد بازی در وضعیت خوبی قرار داشته باشد. ظاهرا باید ماه ها پس از عرضه بازی منتظر درست شدن آن باشیم.

بازی Fallout 76 قرار است در روز 14 نوامبر روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه گردد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 آبان 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 739

به "بتسدا: در فال آوت 76 انتظار باگ های زیادی داشته باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بتسدا: در فال آوت 76 انتظار باگ های زیادی داشته باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید