بازگشایی مجدد آرامستان های شهر اصفهان

به گزارش مجله پریها، مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت:با رعایت پروتکل و دستورالعمل های بهداشتی بار دیگر فرصت زیارت اهل قبور برای بازماندگان و بستگان در آرامستان های شهر اصفهان مهیا شده است.

بازگشایی مجدد آرامستان های شهر اصفهان

به گزارش از ،احمدرضا مرادی مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به اتخاذ تدابیر ویژه مبنی بر برگزار نشدن مراسم زیارت اهل قبور در ایام پایانی سال گذشته و همچنین مراسم مرتبط با ایام سال نو در آرامستان ها و باعنایت به اینکه در راستای رعایت پروتکل و دستورالعمل های بهداشتی به منظور کنترل شیوع بیماری کرونا، مراسم زیارت اهل قبور توسط عموم مردم تا به امروز برگزار نشده، ضمن قدردانی از همراهی و همکاری شهروندان، بار دیگر فرصت زیارت اهل قبور برای بازماندگان و بستگان مهیا شده است.

او اضافه نمود: ضرورت دارد همشهریان در جهت پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا علاوه بر توجه به اصول و دستورالعمل های بهداشتی با رعایت بعضی موارد برای زیارت اهل قبور و انجام مناسک خاکسپاری اموات به آرامستان باغ رضوان و سایر آرامستان ها مراجعه نمایند.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان با اشاره به لزوم رعایت موارد مهم پیشگیری از شیوع کرونا هنگام زیارت اهل قبور و انجام مناسک خاکسپاری اموات توسط شهروندان، گفت: افراد باید از هرگونه تجمع و ازدحام به ویژه در محیط های سربسته جداً خودداری نمایند.

او با بیان اینکه رعایت فاصله گذاری هوشمند در مراسم ها و تجمعات الزامی است، ادامه داد: برگزاری مراسم ها و حضور افراد در محوطه آرامستان و همچنین زیارت اهل قبور باید در کوتاه ترین زمان ممکن صورت پذیرد و اصول بهداشتی را رعایت و حتما از ماسک و دستکش استفاده گردد.

مرادی تاکید نمود: شهروندان باید از توزیع هرگونه مواد خوراکی و آشامیدنی در قالب پذیرایی، خیرات و نذورات در آرامستان ها پرهیز نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3387

به "بازگشایی مجدد آرامستان های شهر اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی مجدد آرامستان های شهر اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید