انتقاد داور صاحب نام پیشین آسیا از مدیران فوتبال امارات

به گزارش مجله پریها، داور سرشناس و صاحب نام پیشین فوتبال آسیا از عملکرد مدیران فوتبال امارات به شدت انتقاد کرد.

انتقاد داور صاحب نام پیشین آسیا از مدیران فوتبال امارات

به گزارش خبرنگاران، علی بوسیم که در دهه 90 یکی از داوران شاخص فوتبال امارات بود و سابقه قضاوت در جام جهانی را نیز داشته معتقد است مدیران باشگاه های اماراتی و فوتبال این کشور به جز هدر دادن میلیون ها دلار ثروت هیچ کاری نمی کنند.

بوسیم که رئیس اتحادیه داوران فوتبال امارات است در این خصوص گفت: ناکارآمدی برخی از مسئولان باشگاه های اماراتی موجب شده که تلاش کنند اشتباهات خودشان را به گردن داوران بیاندازند. درخواست آنها استفاده از داوران خارجی در لیگ است اما فدراسیون امارات بیشترین سرمایه گذاری را در تربیت داوران و برگزاری دوره های بین المللی داشته ، چرا باید به سراغ داور خارجی برویم؟

علی بوسیم اضافه نمود: سوال من این است که مدیران باشگاهها در این سال ها چه کرده اند به جز هدر دادن میلیون ها دلار ثروت برای تغییر مربیان و بازیکنان خارجی و در مقابل تنها شاهد عملکرد ضعیف تیم ها و سطح پایین مسابقات هستیم. این مدیران باید پاسخگو باشند که چه عملکردی داشتند؟ کجا هستند بازیکنانی که قرار است باشگاه ها معرفی کنند و باعث پیشرفت فوتبال امارات شوند؟ مگر مسئولیت مدیران باشگاه ها کمک به پیشرفت فوتبال امارات نیست؟

وی در پایان گفت: آنها که فکر می کنند داور خارجی باعث کم شدن اشتباهات می شود بدانند اگر اینطور بود داوران خارجی در کشور خودشان موجب کم شدن اشتباهات می شدند. اگر از من بپرسید می گویم داور اماراتی از داور انگلیسی بهتر است و نیازی به آوردن داوران خارجی نداریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4124

به "انتقاد داور صاحب نام پیشین آسیا از مدیران فوتبال امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد داور صاحب نام پیشین آسیا از مدیران فوتبال امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید