انتشار رندرهای هوآوی P40 پرو با دوربین پنجگانه

به گزارش مجله پریها، به تازگی تصاویر جدیدی از رندرهای قاب محافظ هوآوی P40 پرو منتشر شده است که به ما از وجود دوربین پنجگانه (پنتا) خبر می دهد.

انتشار رندرهای هوآوی P40 پرو با دوربین پنجگانه

به گزارش خبرنگار ، ماه گذشته برخی از رندرهای هوآوی P40 پرو توسط سایت OnLeaks منتشر شد. اما این تصاویر به قدری تاریک بودند که اطلاعات به دست آمده از آن ها، فراتر از طرح مستطیلی دوربین این دستگاه نرفت. به تازگی رندر های جدیدی منتشر شده اند که ادعا شده برای یک مدل از محافظ های هوآوی P40 پرو هستند. این رندر های جدید اطلاعات بیشتری از ظاهری گوشی ارائه می دهند.

بخش مربوط به تصویربرداری، مطابق شایعاتی که تا به امروز منتشر شده، پنج دوربین را نشان می دهد. به نظر می رسد که در سمت راست بالا یک بادامک پریسکوپ وجود داشته باشد، زیرا قرار است P40 پرو دارای بزرگنمایی نوری 10 برابری باشد. البته باید این مسئله را نیز در نظر گرفت که رندر های قاب گوشی معمولاً در خصوص چنین مواردی قابل اعتماد نیستند. اخیرا اطلاعات دیگری نیز فاش شده است که به ما از دوربین سه گانه موجود در هواوی P40 می گوید.

پنل جلویی P40 پرو نیز بسیار جالب است. احتمالاً به اولین چیزی که توجه می کنید حفره دوتایی دوربین سلفی این دستگاه است که طراحی شبیه به nova 6 5G دارد. همچنین اگر نگاه دقیقی به صفحه نمایش این دستگاه داشته باشید متوجه می شوید که کناره های آن به اندازه صفحه نمایش فوق العاده منحنی Horizon Display در میت 30 پرو گرد نیستند.

شما حتی می توانید کلید های سخت افزاری قدیمی را که در کنار گوشی قرار دارند به جای کنترلر های روی صفحه نمایش که به تازگی مد شده اند مشاهده کنید. ما این مسئله را می دانیم که همه هوادار این نوع طراحی کلید ها روی صفحه نمایش نبودند. با توجه به آنچه که ارزشش را دارد. رندر های منتشر شده توسط این سایت به صفحه نمایش تقریبا مسطح نیز اشاره می نمایند.

در این دستگاه جک هدفون 3.5 میلی متری وجود ندارد، که احتمالاً برای مدل غیر پرو تعبیه شده است. به نظر می رسد قسمت بالای گوشی دارای یک بلستر IR است. هواوی P40 و P40 پرو در اواخر ماه مارس در پاریس با تراشه Kirin 990 روی برد رونمایی می گردد و احتمالاً از هیچ سرویس گوگلی پشتیبانی نخواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3163

به "انتشار رندرهای هوآوی P40 پرو با دوربین پنجگانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار رندرهای هوآوی P40 پرو با دوربین پنجگانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید