افزایش چشمگیر مبتلایان نو در یونان، بیشترین آمار ابتلای روزانه از ژانویه در انگلیس

به گزارش مجله پریها، تعداد مبتلایان روزانه به کرونا در کشور یونان در عرض یک هفته بیش از دو برابر شده و نهادهای بهداشتی انگلیس هم از بیشترین آمار ابتلای روزانه در این کشور از ماه ژانویه خبر داده اند.

افزایش چشمگیر مبتلایان نو در یونان، بیشترین آمار ابتلای روزانه از ژانویه در انگلیس

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از نشریه دی سایت آلمان، تعداد مبتلایان روزانه در کشور یونان در عرض یک هفته بیش از دو برابر شده است. نهادهای بهداشتی این کشور روز سه شنبه از ابتلای 1797 مورد ابتلای تازه در عرض 24 ساعت خبر دادند که برای کشوری با حدود 11 میلیون سکنه رقم بالایی محسوب می گردد. این در حالی است که هفته گذشته بین 600 تا 700 مورد ابتلای روزانه در این کشور ثبت می شد.

بر اساس اطلاعات نهادهای بهداشتی در یونان حدود نیمی از همه مبتلایان تازه در این کشور جوانان زیر 30 سال هستند. کارشناسان بهداشتی در این کشور یکی از دلایل افزایش مبتلایان تازه را لغو قانون منع ترددهای شبانه از طرف دولت می دانند که تازه اوایل هفته گذشته اعمال شده است. علت دیگر هم توسعه ویروس دلتا در این کشور اسم شده است.

با توجه به این شرایط دولت از روز پنج شنبه اقدامات و محدودیت های گسترده تری را بخصوص برای بارها و رستوران ها در این کشور مد نظر قرار داده است. در صورت نقض این قواعد جریمه های سنگین 2 هزار تا 5 هزار یورویی برای ناقضان قوانین در نظر گرفته شده است.

رسانه های یونانی بعلاوه گزارش داده اند که دولت مجددا اقداماتی مانند منع ترددهای شبانه و ممنوعیت های سفر را مد نظر قرار داده که البته این اقدامات در آینده تنها برای افراد واکسینه نشده خواهد بود.

نهادهای بهداشتی در انگلیس هم اعلام نموده اند که در عرض 24 ساعت 28773 مورد ابتلای تازه به کرونا در این کشور ثبت شده که بالاترین مقدار ابتلای روزانه از ژانویه امسال میلادی بوده است.

در انگلیس ویروس جهش یافته دلتا با وجود اینکه حدود 86.2 درصد همه بزرگسالان اولین دوز از واکسن کرونا را دریافت نموده اند و 64.3 درصد هم کاملا واکسینه شده اند به شدت در حال توسعه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4271

به "افزایش چشمگیر مبتلایان نو در یونان، بیشترین آمار ابتلای روزانه از ژانویه در انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش چشمگیر مبتلایان نو در یونان، بیشترین آمار ابتلای روزانه از ژانویه در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید