اعتماد به نفس سرمربی ویتنام، هدف ما قهرمانی جام ملتهاست

به گزارش مجله پریها، من و شاگردانم در تیم ملی فوتبال ویتنام به دنبال هدف بزرگ تری هستیم که قهرمانی در جام ملت های 2019 آسیا است. ما برای دستیابی به این هدف سخت کوشش خواهیم کرد.

اعتماد به نفس سرمربی ویتنام، هدف ما قهرمانی جام ملتهاست

هدف ویتنام قهرمانی جام ملتهاست

رسانه های ویتنامی مدام دنبال این هستند تا شان تیم ملی کشورشان را در آستاه جام ملتها بتالا ببرند اما عجیب اینجاست که سرمربی این تیم اعتماد به نفسی بارو نکردنی دارد.

پارک هانگ سئو سرمربی کره ای تیم ویتنام گفت:پس از کسب کاپ قهرمانی جنوب شرق آسیا (AFF SUZUKI CUP 2019) می خواهم که شاگردانم به جام قهرمانی ملت های آسیا در امارات نیز دست یابند.قهرمانی در کاپ جنوب شرق آسیا باعث پیشرفت فوتبال ویتنام در سطح این قاره می گردد و به ما در رسیدن به اهداف بعدی یاری خواهد نمود. من و شاگردانم در تیم ملی فوتبال ویتنام به دنبال هدف بزرگ تری هستیم که قهرمانی در جام ملت های 2019 آسیا است. ما برای دستیابی به این هدف سخت کوشش خواهیم کرد. من سال موفقیت آمیزی را در فوتبال ویتنام پشت سر گذاشتم اما تنها ستاره نیستم و تمامی بازیکنان و مربیان در آن نقش داشتند. من به عنوان سرمربی کره ای در تیم ملی فوتبال ویتنام مسوولیت بیشتری برای پاسخگویی دارم و سعی می کنم تا کارکردهایم در آینده بهتر شوند.

پارک هانگ سئو، سرمربی کره ای تیم ملی فوتبال اسامی 27 بازیکن را برای بازی تدارکاتی با کره شمالی و اردوی آماده سازی قطر اظهار داشت که این فهرست پیش از شروع رسمی جام ملت های 2019 آسیا به 23 بازیکن کاهش خواهد یافت. تیم ملی فوتبال ویتنام سه شنبه هفته جاری دیداری تدارکاتی با کره شمالی برگزار می نماید و سپس راهی قطر می گردد.

خبر دیگر از تیم ملی فوتبال ویتنام شروع به کار مربی جدید بدنسازی در آستانه شروع جام ملت های 2019 آسیا است.ویلاندر فونسکا، مربی جدید بدنسازی تیم ملی فوتبال ویتنام است که رسما کار خود را با این تیم شروع کرد. وی پیش از شروع نخستین تمرین بدنسازی تیم ملی فوتبال ویتنام مورد استقبال بازیکنان نهاده شد.

3-670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2000

به "اعتماد به نفس سرمربی ویتنام، هدف ما قهرمانی جام ملتهاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتماد به نفس سرمربی ویتنام، هدف ما قهرمانی جام ملتهاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید