اسکات ویلسون بازیگر آمریکایی سریال واکینگ دد درگذشت

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، اسکات ویلسون بازیگر آمریکایی سینما و تلویزیون در سن 76 سالگی در گذشت. مرگ او دیشب 6 اکتبر، در اکانت رسمی سریال واکینگ دد (مردگان متحرک) اعلام شد.

اسکات ویلسون بازیگر آمریکایی سریال واکینگ دد درگذشت

ویلسون در طول سال ها فعالیت حرفه ای خود در بسیاری از فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی نقش آفرینی کرد که شاید معروف ترین آن ها نقش هرشل گرین دامپزشک در سریال مردگان متحرک در فاصله سال های 2010 تا 2014 است. کاراکتر او در این سریال، مزرعه داری روستایی بود که به اندرو لینکلن در رهبری نبرد علیه مردگان کمک می کرد. او در فصل سوم داستان یک پای خود و در فصل چهارم جان خود را از دست داد.

درگذشت او مدت کوتاهی بعد از آن اتفاق افتاد که حضور او در جمع بازیگران قدیمی ویژه برنامه شبکه AMC به مناسبت شروع فصل نهم سریال مردگان متحرک تایید گردیده بود. ضبط این ویژه برنامه قبلا انجام گردیده و امشب 7 اکتبر پخش خواهد شد.

از فیلم هایی که وی در آن نقش داشته است می توان به جن گیر 3 (1990)، راه رفتن مرد مرده (1995)، پرل هاربر (2001)، هیولا (2003)، آخرین سامورایی (2003) و میزبان (2006) و اپیزودهای متعددی از سریال CSI- تحقیقات صحنه جرم اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مهر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 601

به "اسکات ویلسون بازیگر آمریکایی سریال واکینگ دد درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکات ویلسون بازیگر آمریکایی سریال واکینگ دد درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید