جوان بازی پیمان قاسم خانی با همسر خیلی جوانش

به گزارش مجله پریها، خبرنگاران: عکس پیمان قاسم خانی را در کنار میترا ابراهیمی در اسپانیا رد فضای مجازی کولاک کرد.

جوان بازی پیمان قاسم خانی با همسر خیلی جوانش

همسر پیمان قاسم خانی متولد 2 اسفند سال 1369 است. همسر پیمان قاسم خانی میترا ابراهیمی نام دارد. همسر پیمان قاسم خانی به حرفه کارگردانی مشغول است. همسر پیمان قاسم خانی در اینستاگرام عکس های زیادی منتشر می نماید.عکس همسر پیمان قاسم خانی در اسپانیا لو رفت.

به گزارش خبرنگاران، پیمان قاسم خانی نویسنده معروف ایرانی است که پس از جدایی از بهاره رهنما با میترا ابراهیمی کارگردان جوان که 25سال از او کوچکتر است ازدواج کرد. این زوج جوان این روزها در خارج کشور به سر می برند. امروز در پرشین وی می خواهیم عکسی از پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی در اسپانیا را برای شما قرار دهیم.

پیمان قاسم خانی زادهٔ 30 دی 1345 فیلمنامه نویس، کارگردان و بازیگر ایرانی است.او نویسندگی آثاری نظیر مارمولک، سن پطرزبورگ، ورود آقایان ممنوع،پاورچین و شب های برره را بر عهده داشته است.

وی بعلاوه مدت کوتاهی را در کلاس آموزشی بهرام بیضایی گذارنده است.از جمله فیلمنامه های او: من زمین را دوست دارم، بوی خوش زندگی (بازنویسی)،نان و عشق و موتور هزار (بر اساس کتاب شوهر مدرسه ای اثر جووانی گوارسکی،بدون ذکر در فیلم) است که برای ابوالحسن داوودی و فیلمنامه هتلرا نیز برای مرضیه برومند نوشته است. به بهانه عکس پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی در اسپانیا درباره این نویسنده بیشتر صحبت می کنیم.

میترا ابراهیمی و پیمان قاسم خانی

او برای نوشتن فیلمنامهٔ دختری با کفش های کتانی جایزه برترین فیلمنامه نویسی را از خانه سینما دریافت کرد و بعد سناریو و سرپرست نویسندگی سریال پاورچین را به عهده گرفت. فیلم کوتاهی نیز به نام هزارپا با بازی بهاره رهنما، مهران مدیری، سروش صحت و پگاه آهنگرانی ساخت. بعلاوه فیلم نامه سریال های خانه ما (مسعود کرامتی) و گالری 9 (غلامرضا رمضانی) را نوشته است.

نویسنده معروف

وی برای فیلم نامه فیلم مارمولک سیمرغ بلورین برترین فیلم نامه را از جشنواره فیلم فجر دریافت نموده است.

پیمان قاسم خانی در بیشتر سریال های مهران مدیری به عنوان طراح فیلم نامه و سرپرست نویسندگان حضور داشته است. او در سال 97 پس از 11 سال، در سریال هیولا دوباره با مهران مدیری همکاری کرد.

او و بهاره رهنما، به علت مسائل شخصی در سال 1394 از یکدیگر جدا شدند.

منبع: پرشین وی

منبع: رکنا
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4446

به "جوان بازی پیمان قاسم خانی با همسر خیلی جوانش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوان بازی پیمان قاسم خانی با همسر خیلی جوانش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید