اساس توسعه ورزش در فارس عدالت محوری است

به گزارش مجله پریها، مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس تاکید نمود که اساس توسعه زیرساخت ها در حوزه ورزش و جوانان و بسترسازی برای گسترش فعالیت های ورزشی و بسط نشاط، برپایه عدالت محوری بنا نهاده شده است.

اساس توسعه ورزش در فارس عدالت محوری است

به گزارش خبرنگاران، حیدرعلی کامیاب عصر شنبه 27 مهر در حاشیه بازدید از بعضی پروژه های ورزشی در شهرستان اسهبان استان فارس گفت: خوشبختانه تاکید استاندارفارس نیز توجه بیشتر به مناطقی است که تاکنون به هر دلیل از توسعه بسترهای ورزش و جوانان کمتر برخوردار شده اند.

وی در ادامه با اشاره به بازدیدش از پروژه های در حال ساخت شهرستان سروستان گفت: موانعی در جهت بهسازی زمین ورزشی روستای مهارلو وجود داشت که با هماهنگی فرماندار این موانع مرتفع شده است و در آینده ای نزدیک این روستا صاحب یک زمین چمن مصنوعی خواهد شد.

کامیاب با اشاره به بازدیدش از زمین ورزشی و سالن چند منظوره شهید ناصری در روستای سیف آباد از توابع بخش کوهنجان، گفت: در کنار خدماتی که دولت به مردم این روستا ارائه نموده یک زمین چمن مصنوعی نیز در آینده ای نزدیک تقدیم جوانان این روستا خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در ادامه از پیشرفت 60درصدی سالن ورزشی چند منظوره در حال احداث روستای طالب بیگی بخش مرکزی از توابع شهرستان سروستان اطلاع داد و گفت: این پروژه ورزشی به زودی آماده بهره برداری خواهد شد.

کامیاب با بیان اینکه یک خوابگاه ورزشی و استخر سرپوشیده هم از پروژه های بخش مرکزی سروستان است که به ترتیب40 و 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: براساس برنامه زمانبندی استخر مورد نظر باید سال 99 آماده بهره برداری باشد تا آرزوی دیرینه مردم شهرستان سروستان خصوصا دوستداران ورزش شنا محقق گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2950

به "اساس توسعه ورزش در فارس عدالت محوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اساس توسعه ورزش در فارس عدالت محوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید