ادامه حملات تروریست ها به مناطق مسکونی، 46 کشته و زخمی در السومریه و شلیک سه خمپاره به محله المالکی دمشق

به گزارش مجله پریها، خبرنگاران: تروریست های تکفیری با منفجر کردن یک خودرو بمب گذاری شده در مقابل پایانه مسافربری پایتخت سوریه شماری از غیرنظامیان را به خاک و خون کشیدند.

ادامه حملات تروریست ها به مناطق مسکونی، 46 کشته و زخمی در السومریه و شلیک سه خمپاره به محله المالکی دمشق

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سوریه، بر اثر انفجار یک دستگاه خودرو بمب گذاری شده در مقابل پایانه مسافربری در منطقه السومریه دمشق، دست کم 11 شهروند سوری کشته شدند. این انفجار همچنین به زخمی شدن 35 نفر دیگر منجر شد.

یک منبع در پلیس دمشق گفت تروریست ها امروز یک دستگاه خودرو بمب گذاری شده که مقادیر زیادی مواد منفجره در آن جاسازی شده بود، را در مقابل پایانه مسافربری در منطقه السومریه منفجر کردند که بر اثر آن 11 شهروند سوری کشته و 35 نفر دیگر از جمله چندین زن و کودک زخمی شدند.

به گفته این منبع، این انفجار تروریستی خسارت های زیادی به خودروها و اماکن تجاری وارد نموده است.

همچنین در حملات خمپاره ای تروریست ها به منازل مردم در خیابان بغداد و مرکز معلولان و بیمارستان احمد حامیش در مساکن برزه و محله الشیخ محی الدین دمشق، چهار غیرنظامی کشته و 23 نفر دیگر زخمی شدند.

المیادین هم گزارش داد سه گلوله خمپاره به محله المالکی در شهر دمشق شلیک شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3282

به "ادامه حملات تروریست ها به مناطق مسکونی، 46 کشته و زخمی در السومریه و شلیک سه خمپاره به محله المالکی دمشق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه حملات تروریست ها به مناطق مسکونی، 46 کشته و زخمی در السومریه و شلیک سه خمپاره به محله المالکی دمشق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید