ابداع جالب تیم هوش مصنوعی فیسبوک معرفی گردید ، محتویات غذاهای فیسبوکی معین می گردد

به گزارش مجله پریها، تیم هوش مصنوعی فیسبوک نوعی سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی طراحی نموده اند که می تواند تصاویر غذا را به دستور غذایی تبدیل کند.

ابداع جالب تیم هوش مصنوعی فیسبوک معرفی گردید ، محتویات غذاهای فیسبوکی معین می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب ب نقل از فوربس، تیم فیسبوک در نظر دارند با فناوری جدید خود مخاطبان را شگفت زده نمایند. فناوری جالبی که می تواند ترکیبات بسیاری از غذاها را به درستی تشخیص دهد.

پژوهشگران در بخش تحقیقات هوش مصنوعی فیسبوک (FAIR) گروهی از نرم افزارهای هوش مصنوعی را برای ابداع جدید خود توسعه داده اند.

این سیستم هوش مصنوعی توسط گروهی از متخصصان بخش تحقیقات آدریانا رومرو و چندین نفر دیگر در آزمایشگاه فیردر مونترال ساخته گردیده است. این فناوری می تواند به عکس یک نان نگاه کند و بگوید این نان از چه ترکیباتی ساخته گردیده است.

سرپرست آزمایشگاه مونترال فیر، در مصاحبه ای گفت: بسیاری از افراد عادت دارند از خوراکی هایی که در طول روز مصرف می نمایند عکاسی نمایند. این ماجرا می تواند برای برخی سوال بر انگیز باشد که خوراکی های مذکور از چه موادی تشکیل گردیده اند.

پینو گفت: ما احتیاج به ماشین هایی داریم که جهان را درک می نمایند. مشاهده جهان به تنهایی کافی نیست و ادراک جهان نیز حائز اهمیت خواهد بود.

دانشمندان در فیس بوک تنها کسانی نیستند که سیستم های AI را برای توسعه استنباط خود از جهان به خدمت می گیرند. محققان MIT نیز در ماه جولای گذشته اعلام کردند که سیستم مشابهی را طراحی نموده اند و بر اساس آنالیز میلیون ها عکس به نتایجی جالب دست یافته اند.

منبع: انتخاب
انتشار: 19 مهر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 643

به "ابداع جالب تیم هوش مصنوعی فیسبوک معرفی گردید ، محتویات غذاهای فیسبوکی معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابداع جالب تیم هوش مصنوعی فیسبوک معرفی گردید ، محتویات غذاهای فیسبوکی معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید