آپ همراه با فعالین بازار سرمایه و معرفی خدمت سجام

به گزارش مجله پریها، نشست خبری آپ بهمراه شرکت سمات با موضوع ارائه خدمت سجام بر روی اپلیکیشن آپ با حضور حامد منصوری مدیرعامل شرکت آسان پرداخت و حسین فهیمی، مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی برگزار شد.

آپ همراه با فعالین بازار سرمایه و معرفی خدمت سجام

در این نشست حامد منصوری، مدیرعامل آپ دلیل اینکه سامانه سجام را در اپلیکیشن آپ راه اندازی کرده اند، توضیح داد و گفت: اولین دلیل ما تسهیل احراز هویت برای مردم است. اکنون 40 میلیون نفر آپ را دانلود کرده اند و ورود به این سامانه می تواند کار را برای عده ای راحت تر کند.

وی در ادامه گفت امروزه شاید فعالان بازار بورس کمتر از چهار درصد جمعیت کشور را تشکیل دهند، ما می خواهیم این رقم را به 20 درصد برسانیم. هدف دیگر ورود به سجام رقابت سالم تر و شفاف تر در بازار سرمایه است.

در ادامه این نشست خبری حسین فهیمی، مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) با اشاره به اینکه آپ با ایجاد ثبت نام و استعلام سجام در اپلیکیشن خود قدم اول برای ورورد به بازار سرمایه را برداشته، گفت: اکنون حداقل زیرساخت در بازار سرمایه فراهم شده و شرکت ها و کسب و کارها در حوزه فناوری و فین تک می توانند خدمات جدیدی را با استفاده از تکنولوژی های جدید در این بازار تعریف کنند. به عبارتی از راه بقای کسب و کارهایی که مبتنی بر تکنولوژی هستند این است که شرکت ها باید متناسب با ذائقه فعالان بازار سرمایه و میزان ورود به آن ها خدمات جدیدی ارائه دهند.

منبع: همگردی
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2747

به "آپ همراه با فعالین بازار سرمایه و معرفی خدمت سجام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپ همراه با فعالین بازار سرمایه و معرفی خدمت سجام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید