تصویر لو رفته از هواوی آنر نوت 9

به گزارش مجله پریها، به تازگی تصویری از قاب پشت آنر نوت 9 که یک فبلت به حساب می‌آید، در فضای مجازی منتشر شده است، که بر طبق این تصویر هواووی آنر 9 دوربین دوگانه خواهد داشت.

تصویر لو رفته از هواوی آنر نوت 9

آخرین سری از فبلت‌های آنر با نام آنر نوت 8، هشت ماه گذشته منتشر شده است. این فبلت مشخصات قدرتمندی داشته و جایگاه خوبی در بازار موبایل تا به حال پیدا کرده است. تصویری از فبلت آنر 9 هواوی در فضای مجازی منتشر شده است اما به تازگی آنر وی 9 و آنر 8 لایت منتشر شده‌اند.

با توجه به این تصویر، این گوشی صفحه نمایشی بزرگتر از 6 اینچ خواهد داشت. متاسفانه در این تصویر تنها قاب پشتی آنر نوت 9 قابل مشاهده است، اما احتمال این که این محصول نمایشگر بزرگ و بدون حاشیه داشته باشد، زیاد است.

طبق جزئیاتی که در تصویر مشهود است این گوشی بدنه تماما فلزی و حسگر اثر انگشت خواهد داشت. شایعات زیادی تا به حال مبنی بر این‌که آنر 9 دارای نمایشگری تمام صفحه بوده و دکمه هوم آن نیز بر روی نمایشگر تعبیه شده است، تا به حال منتشر شده است.

دارا بودن دوربین دوگانه آخرین نکته‌ای است که از مشاهده این تصویر بدست می‌آید. البته باید به این نکته نیز اشاره نمود که آنر نوت 8 از یک دوربین در پشت خود بهره می‌برد.

یو چنگ دونگ، مدیرعامل کمپانی هواوی‌ در مصاحبه‌ای که داشته اعلام کرده است که کمپانی هواوی در آینده نه چندان دور گوشی‌هایی هوشمند با نمایشگر بدون حاشیه عرضه خواهد کرد. با این حال، هنوز خبر درستی از این که آیا آنر نوت 9 از صفحه بدون حاشیه بهره خواهد برد، منتشر نشد است.

مطابق شایعات، آنر نوت 9، تابستان عرضه می‌شود، بنابراین با گذشت زمان خبرهای بیشتری از این محصول منتشر خواهیم کرد.

انتشار: 9 فروردین 1396 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 20

به "تصویر لو رفته از هواوی آنر نوت 9" امتیاز دهید

1 کاربر به "تصویر لو رفته از هواوی آنر نوت 9" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر لو رفته از هواوی آنر نوت 9"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید