آشنایی با شهربازی آی ام جی ورلد دبی

به گزارش مجله پریها، شهربازی آی ام جی ورلد دبی

شهربازی آی ام جی ورلد دبی را می توان یکی از بهترین مراکز تفریحی دبی دانست که هر ساله گردشگران بسیاری را در خود جای می دهد و جامعه هدف آن علاوه بر بچه ها افراد بزرگسال نیز می باشد و بی شک هر فردی می تواند بیشترین لذت را از این شهربازی ببرد. بخش های مختلفی که در این شهربازی در نظر گرفته شده است سبب شده که هر فردی متناسب با سلیقه خود از بخش مورد نظرش لذت ببرد و امکان بازدید از این شهربازی برای همگان امکان پذیر خواهد بود. این شهربازی با اینکه تنها 3 سال از افتتاحش میگذرد توانسته صندلی خوبی را در میان جاذبه های تفریحی دبی به خود اختصاص دهد و بی شک یکی از مناطقی است که در سفر به دبی توجه شما را نیز به خود جلب خواهد کرد. مساحت زمین این شهربازی بیش از 140 هزار متر مربع می باشد و می توانید در یک فضای باز و آزاد از انواع تفریحات نهایت لذت را ببرید. این شهربازی در معروف ترین خیابان دبی یعنی شیخ زاید دبی واقع شده و به راحتی می توانید به آن دسترسی داشته و اوج هیجان را در این مرکز تجربه نمایید. این شهربازی دبی سرپوشیده بوده و در هر فصل از سال می توانید به راحتی از امکانات آن استفاده نمایید. شهربازی آی ام جی ورلد دبی می تواند به عنوان یکی از مراکز ماجراجویانه دبی نیز به شمار آید و به همین دلیل برای کسانی که کنجکاو بوده و به ماجراجویی علاقه دارند انتخابی مناسب خواهد بود. اما پیش از رفتن به شهربازی آی ام جی ورلد دبی بهتر است با مواردی آشنایی داشته باشید تا بتوانید بیشترین لذت را از این منطقه ببرید. در ادامه نگاهی اجمالی به این شهربازی پر ماجرا داریم:

آشنایی با شهربازی آی ام جی ورلد دبی

نگاهی کلی به شهربازی آی ام جی ورلد دبی

شهربازی آی ام جی ورلد دبی هم محلی لذت بخش برای کنجکاوان بوده و هم می تواند بهترین مرکز برای انجام تفریحات هیجان انگیز باشد. تماشای بخش های مختلف شهربازی حس تازه ای خواهد داشت و می تواند به عنوان بهترین تجربه از گشت و گذار در یک شهربازی پر هیاهو برایتان باشد. این شهربازی تشکیل شده از 4 بخش مختلف می باشد که دو بخش این شهربازی مختص بچه ها بوده و در آن شخصیت های کارتونی معروف یعنی: مارول و نتورک بکار گرفته شده اند و با تماشای هر بخش از شهربازی می توانید عکس ها و مجسمه های این شخصیت های محبوب کارتونی را مشاهده نمایید. دو بخش دیگر شهربازی برای افراد ماجراجو مناسب خواهد بود. چرا که یکی از این بخش ها متعلق به دره گمشده دایناسور ها و دیگری متعلق به بلوار آی ام جی می باشد. شهربازی آی ام جی ورلد دبی می تواند شما را به دوران نوجوانی بازگرداند و خاطرات جوانی را برایتان زنده کند و به همین دلیل نیز از جمله محبوب ترین ها به شمار می رود. شهربازی آی ام جی ورلد دبی به عنوان بزرگترین و پهناور ترین شهر بازی در دنیا شناخته شده و به همین دلیل بی شک بخش هایی خواهد داشت که می توانید از آنها لذت ببرید. این شهربازی به دلیل وسعت زیادی که دارد می تواند روزانه میزبان بیش از 20 هزار فرد ماجراجو بوده باشد.

امکانات شهربازی آی ام جی ورلد دبی

شهربازی آی ام جی ورلد دبی امکانات ویژه ای نیز برای مسافرین در نظر گرفته تا مسافرین بتوانند در اوج آرامش و امنیت خاطر از تفریحات شهربازی لذت ببرند. رستوران های شهربازی آی ام جی ورلد دبی را می توان یکی از مهمترین امکانات این منطقه دانست که می توانید انواع غذاهای محلی و بین المللی را در این رستوران ها سرو نمایید. فروشگاه های این شهربازی می توانند به عنوان بهترین انتخاب برای خرید خوراکی و لباس و همچنین سوغاتی های ارزشمند بوده باشند و می توانید شعبه های انواع برند های معروف را نیز در این مراکز مشاهده نمایید. پارکینگ شهربازی بسیار وسیع بوده و در تمامی مواقع جای خالی جهت پارک کردن خودرو خواهد داشت و می توانید خودرو خود را در این پارکینگ پارک کرده و با خیالی راحت از شهربازی آی ام جی ورلد دبی لذت ببرید. افراد معلول و کسانی که از ناتوانی های جسمی رنج می برند نیز می توانند از امکانات ویژه مخصوص این افراد بهره مند شوند. جهت دسترسی به این شهربازی تنها 20 دقیقه از فرودگاه دبی فاصله خواهد بود و به راحتی و در عرض چند دقیقه می توانید به آن دسترسی داشته باشید. مراجعه به سینمای فوق بزرگ شهربازی آی ام جی ورلد دبی را نیز از دست ندهید.

بخش های شهربازی آی ام جی ورلد دبی

همانطور که در بخش های قبل نیز به آن اشاره شد شهربازی آی ام جی ورلد دبی تشکیل شده از 4 بخش مختلف می باشد. هتل هانتد را می توان اولین بخش این شهربازی دانست که با داخل شدن به این هتل انواع صحنه های وحشتناک از یک قتل و قاتل را مشاهده خواهید کرد که در این هتل بی شک ترس بر وجود شما غلبه خواهد نمود. گفتنی است که بازدید از این هتل برای کسانی توصیه می گردد که توانایی غلبه بر ترس خود را دارند و در غیر اینصورت بهتر است سریعا این هتل را ترک نمایید. پس از وارد شدن به هتل درها بسته خواهند شد و البته بچه ها زیر 15 سال اجازه ورود به این هتل را نخواهند داشت. دنیای داخل هتل مملو از ترس و وحشت خواهد بود و می توانید اوج هیجان را در این هتل تجربه نمایید. پس از این بخش می توانید به قهرمانان نجات تبدیل شوید که این افراد ماموریت دارند که شهر را از دست افراد شرور خلاص کنند. این افراد می توانند بر فراز آسمان ها به پرواز درآیند و البته شرایط خاصی برای این افراد در نظر گرفته شده و افراد بالای 130 کیلو وزن و بالای 2و 8 سانتی متر و کمتر از 1 متر اجازه استفاده از این بخش را نخواهند داشت. بازی های اسپایدرمن یکی دیگر از بخش های شهربازی آی ام جی ورلد دبی می باشد که همگان امکان استفاده از این بخش را خواهند داشت.

هزینه بلیط شهربازی آی ام جی ورلد دبی

جهت ورود به شهربازی آی ام جی ورلد دبی باید هزینه هایی را بپردازید که این هزینه ها را نمی توان پایین دانست اما با توجه به امکانات و ویژگی هایی که این شهربازی دارد قیمت مناسبی خواهد داشت. تفاوت هزینه های بلیط این شهربازی بر حسب میزان قد می باشد، به گونه ای که افراد با قد 1 متر و 2 سانتی متر قد مبلغ 236 درهم و افراد بالای 1 متر و 2 سانتی متر باید مبلغ 257 درهم را پرداخت کنند. افراد زیر این قد نیز به صورت رایگان اجازه ورود خواهند داشت. افراد بالای 60 سال نیز مبلغ 158 درهم باید پرداخت کنند. دسترسی به تمامی بخش های این شهربازی آی ام جی ورلد دبی یا پرداخت این مبلغ امکان پذیر خواهد بود. تمامی روز های هفته این شهربازی باز خواهد بود و می توانید از ساعت 11 صبح تا 9 شب از شهربازی آی ام جی ورلد دبی لذت ببرید. البته در روز های شنبه، پنجشنبه و آدینه این ساعت به 11 صبح تا 10شب افزایش خواهد یافت. هزینه ورود برای افراد معمولی بر حسب تومان حدود 900 هزار تومان خواهد بود.

منبع: دلتابان
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2690

به "آشنایی با شهربازی آی ام جی ورلد دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با شهربازی آی ام جی ورلد دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید