این مکان ها را در لبنان بازدید کنید

به گزارش مجله پریها، موتور ماشین زمان در لبنان آماده است تا شما را مسافر تاریخ کند. اینجا سرزمینی با قدمت انسان های ماقبل تاریخ است که هرچه در آن کنجکاو کنید به مکان های عجیب تری می رسید. اگر به دنبال حل معماهای باستانی هستید، سفر به این کشور پازل را پر می کند.

این مکان ها را در لبنان بازدید کنید

در بیروت هم همانند هر شهر توریستی دیگر می توانید از هزاران جاذبه گردشگری متنوع دیدن کنید که البته کمی متفاوت است. در اینجا طبیعت و تاریخ در شکل دهی مکانی زیبا با یکدیگر همکاری داشتند تا گردشگران فرصت بیشتری برای گشت وگذار در این شهر عربی داشته باشند.

اگر بیروت را در تور نوروز 99 خود گنجانده اید، در ادامه مطلب با اماکن توریستی و کارهایی که باید انجام دهید، آشنا می شوید.

.

تجربه پاراگلایدر

قصد تخلیه آدرنالین خونتان را ندارید؟ در لبنان تمام هیجان و انرژی بدنتان را آزاد کنید و این سرزمین را از فراز آسمان نگاه کنید. در پرواز با پاراگلایدر از کوه به ساحل سر بزنید و مناظر خارق العاده را تماشا کنید.

چشم اندازه پانورامای لبنان تجربه تکرار نشدنی است که در پرواز به دست خواهید آورد.

بازدید از غار جعیتا

در تور لبنان، از محل سکونت انسان های ماقبل تاریخ دیدن کنید. غار جعیتا در سال 1836 کشف شد و بعدازآن تبدیل به محلی برای بازدید گردشگران گشت.

این غار نماد ملی لبنان محسوب می شود و در خارج از شهر بیروت قرار گرفته است. نمای درونی غار شامل سنگ های آهکی ترک خورده است که جریان آب آن محل قایق سواری گردشگران شده است.

ترسیم یک رویا در شمال لبنان

سرزمین لبنان برای خودنمایی موارد بسیاری دارد اما یکی از بزرگ ترین افسونگری های آن مناطق شمالی است که طبیعت اسرار انگیزی دارد.

این مناطق شمالی بکر و برای بسیاری از گردشگران ناشناخته است و آمادگی لازم برای پذیرای از آن ها را ندارد. اما اگر عزم سفر و لذت بردن از طبیعت وسط باشد، دست کم کلبه ای هرچند کوچک برای چند روز اقامت پیدا خواهید کرد.

رفتن به آبشار باتارا جرج فراموش نشود

این آبشار قطعاً یکی از زیباترین پدیده های طبیعت لبنان است که 255 متر ارتفاع دارد. از دل صخره ها سه پل طبیعی بیرون زده است. زمین شناسان قدمت آن را به میلیون ها سال قبل تخمین زده اند که روزگاری محل زندگی دایناسورها بوده است.

فصل بهار بهترین زمان تماشای این غار است زیرا برف کوه ها آب شده و آبشاری زلال از لابه لای تخته سنگ ها به سمت پایین سراریز می شود.

آشنایی با 5 مرکز خرید معروف بیروت، لبنان

بایدونبایدهایی که درباره لبنان دانستنشان لازم است

.

قدم زدن در خیابان حمرا

اگر در بیروت به دنبال محلی شلوغ و فول امکانات هستید، سری به خیابان حمرا بزنید. این خیابان یکی از مراکز مهم تجاری و دیپلماتیک پایتخت است که از شیر مرغ تا جون آدمیزاد در آن پیدا می شود.

این روزها حمرا تبدیل به بزرگ ترین مرکز تجاری شده و تعداد قابل توجهی دانشگاه، رستوران، کافه، تئاتر، هتل و آپارتمان های مجهز در آن دیده می شود. قدم زدن در پیاده روهای این خیابان شما را با زندگی روزمره مردم لبنان آشنا می کند.

خرید گردی در بازارهای عربی بیروت

شما به قطب فشن خاورمیانه سفرکرده اید پس حتماً در بازار و مراکز خرید بیروت، شکیل ترین اجناس مد روز جهان را پیدا خواهید کرد. اجناس برندهای مطرح را در فروشگاه های بین المللی پیدا خواهید کرد که می توانید هنگام بازگشت، شیک پوش به خانه بازگردید.

لبنان؛ مهد صنعت مد در خاورمیانه

بدون خرید این سوغاتی ها از لبنان به خانه برنگردید

.

به شهر طرابلس سفر کنید

لبنان را باید یک ماشین زمان معرفی کرد که گردشگران را به گذشته های دور می برد. طرابلس که روزگاری محل سکونت قوم فِنیقیان بوده؛ دقیقاً یکی از همین مکان ها است.

بناهای سنگی و تاریخی درون شهر به اهمیت گردشگری طرابلس افزوده است که معماری بناها باعث تعجب و حیرت گردشگران می شود. از خوردن غذا در رستوران های محلی نترسید و هرگز این فرصت را از دست ندهید.

بازار قدیمی جبیل، آماده پذیرایی از شماست

گردشگران در هر کجایی از لبنان که باشند، خود را به این شهر می رسانند. چون خبر دارند که چه گنجینه ای در خاک جبیل نهفته است. اینجا همه چیز بوی تاریخ را می دهد، حتی آدم های این منطقه!

قلب تپنده زندگی از دروان نوسنگی پیشین تا به امروز می تپد و آدم های جبیل نوادگان تاریخی عصرهای گذشته هستند.

بازار قدیمی جبیل، میراث های فرهنگی این منطقه را روشن می کند و شب هنگام بهترین مکان برای یافتن دوستان خوب است.

برای رزرو تور لبنان با همکاران بخش فروش در آژانس هواپیمایی خبرنگاران تماس بگیرید.

منبع: ستاره ونک
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3105

به "این مکان ها را در لبنان بازدید کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این مکان ها را در لبنان بازدید کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید