احمدی: پرچم کاروان را من در دست می گیرم ولی روح و قلبم با کیمیاست

به گزارش مجله پریها، الهه احمدی پرچمدار کاروان ایران در بازیهای آسیایی 2018 در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص اینکه پرچمداری کاروان ایران خوشحالی دارد اما جایگزینی تان به جای کیمیا علیزاده ناراحتتان نمی کند گفت: ناراحتی من بیشتر از اتفاقی است که برای کیمیا افتاده است. اینکه وی نه بتواند مسابقه بدهد و نه پرچمدار باشد شرایط روحی بدی را در پی دارد چرا که یک قهرمان ورزشی مثل کیمیا سختی های زیادی را برای رسیدن به این سطح از آمادگی تحمل می کند.

احمدی: پرچم کاروان را من در دست می گیرم ولی روح و قلبم با کیمیاست

احمدی ادامه داد: به هرحال افتخار پرچمداری کاروان ایران به من سپرده شده است و خوشحالم که بین این همه ورزشکار موفق خانم من انتخاب شدم. من در چهار دوره بازیهای آسیایی حضور پیدا کرده ام که در دو دوره موفق به کسب مدال در این رویداد شده ام و امیدوارم در این دوره بتوانیم خوش رنگ ترین مدالها را تصاحب کنیم.

پرچمداری تاثیر منفی و استرسی برایم نخواهد داشتاحمدی در پاسخ به این سوال که آیا پرچمداری کاروان ایران استرس و فشار روانی زیادی به شما وارد نمی کند و اثری منفی بر عملکرد شما نخواهد داشت گفت: من اصلا به هیچ چیز منفی فکر نمی کنم. ما همگی می رویم تا تلاش کنیم و بهترین نتیجه را بگیریم و پرچم کشورمان را بالا ببریم.

وی افزود: پرچمداری یک تیرانداز برای اولین بار در کاروان ایران رخ می دهد و امیدوارم از هر حیث اثرات مثبتی برایمان داشته باشد.

ملی پوش رشته تیراندازی در خصوص پیش بینی از نتایج ایران در بازیهای آسیایی گفت: واقعا نمی شود نتیجه ای را پیش بینی کرد. در رقابتهای تیراندازی حدود 70-80 نفر در یک خط می ایستند که حداقل 30 نفر آنها از بهترین های دنیا هستند. از میان این ورزشکاران 8 نفر به فینال می روند و سه نفر هم مدال می گیرند. همه ما تلاش می کنیم تا بهترین عملکرد را از خود به جای بگذاریم.

مادر بودن یک قهرمان ورزشی شرایط سخت و سنگینی در پیش دارداحمدی در پاسخ به این سوال که مسئولیت خطیر مادر بودن برای یک قهرمان ورزشی تا چه اندازه دشوار است و چه اثری روی ورزش قهرمانی وی دارد گفت: به هرحال شرایط بسیار سخت همراه با مسئولیتی بسیار سنگین است. در بازیهای اینچئون پسر من هنوز یک سالش هم نشده بود. من 5 سال تمام تلاشم را کردم تا هم ورزشکار خوبی باشم و هم مادر خوبی. در المپیک ریو موفق نشدم به مدال برسم اما تمام تلاشم را می کنم تا در المپیک بعدی به مدال برسم.

وی ادامه داد: شاید برای اولین بار باشد که یک ورزشکار مادر پرچمدار ایران است. جا دارد همینجا از خانواده ام که همیشه حمایتم کردند تشکر کنم. از همسرم که خیلی صبورانه در این مسیر دشوار به من کمک کرد، از مادرم که بخش بسیار زیادی از موفقیت هایم را مدیون وی هستم، از پدرم که همیشه حمایتم کرد و مربی ام نیز بود، در واقع کمک های صمیمانه خانواده ام باعث شد تا بتوانم شرایط را خوب مدیریت کنم.

بیشتر از همه مطمئنم کیمیا دوباره به اوج باز می گرددپرچمدار کاروان ایران در واکنش به برخی بی مهری ها و شایعات در خصوص کیمیا علیزاده گفت: من از این موارد بی اطلاعم اما در همین حد بگویم که مطمئنم هیچ شایعه ای در مورد ورزشکاری همچون کیمیا صدق نمی کند. علیزاده سدشکن بوده و در المپیک به مدال رسیده است این یعنی وی قدرت بسیار خاص و ویژه ای نسبت به همه داشته است.

وی افزود: مطمئنم کیمیا هرگز جا نمی زند، من از وی عذرخواهی می کنم که مجبور شدم با توجه به شرایط موجود پرچمی را که می بایست در دست وی بود به دست بگیرم. کیمیا بداند که قلب و روح من در هنگام حمل پرچم با اوست و این فقط جسم الهه احمدی است که در مراسم افتتاحیه حضور دارد. شاید من از هرکس دیگر بیشتر مطمئن هستم که کیمیا دوباره به اوج بر می گردد و موفقیت هایش را تکرار می کند.

شعار کاروان ایران خوب و به جا بوداحمدی در خصوص شعار یک ایران، یک صدا برای کاروان ایران در بازیهای آسیایی گفت: شعار خیلی خوب و به جایی برای کاروان ایران انتخاب شد که قطعا هر غیر ایرانی هم با شنیدن این شعار به اتحاد و همدلی ایرانی ها پی می برد. امیدوارم بتوانیم همدل و همصدا در بازیهای آسیایی به موفقیت برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه نتیجه ای شما را در بازیهای آسیایی راضی می کند گفت: قطعا کسب بهترین نتیجه ممکن می تواند یک ورزشکار را راضی کند اما واقعا کار بسیار سختی است. من می توانم قول بدهم که تیم ملی با بیشترین توان خود در بازیهای آسیایی حضور پیدا می کند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 20 مرداد 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 198

به "احمدی: پرچم کاروان را من در دست می گیرم ولی روح و قلبم با کیمیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدی: پرچم کاروان را من در دست می گیرم ولی روح و قلبم با کیمیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید