5 گام برای آن که موبایل خیس شده را نجات دهید

به گزارش مجله پریها، یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است برای کاربران موبایل رخ دهد افتادن گوشی در آب است. اما اگر این اتفاق رخ داد باید چه کار کنیم؟

5 گام برای آن که موبایل خیس شده را نجات دهید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب با چند روش می توان تا حدودی مسائل شدیدی را که ممکن است برای موبایل رخ دهد پیشگیری کرد:

خونسردی خود را حفظ کنید

برای آن که سرعت عمل کافی برای نجات موبایلتان را داشته باشید باید خونسردی خود را حفظ کنید و دست و پایتان را گم نکنید. بنابراین سعی کنید بدون این که دست و پای خود را گم کنید سریع گوشی را از آب خارج کنید

روشن نکنید

به هیچ وجه موبایل را روشن نکنید چون ممکن است اتصالات گوشی به شدت آسیب ببینند. دکمه های مختلف به ویژه دکمه هوم را فشار ندهید تا مانع از ورود آب به بخش داخلی گوشی شوید.

باتری را خارج کنید

اگر باتری موبایل شما داخلی نیست، منطقی ترین راه برای ما خروج سریع باتری موبایل است. بنابراین در اولین قدم باتری گوشی را خارج نموده و ان را به سمت بیرون بچرخانید.

موبایل را از رطوبت پاک کنید

از سشوار و مایکروویو و گاز و .... برای خشک کردن موبایل استفاده نکنید. آن را لای حوله و دستمال بپیچید تا رطوبتش جمع گردد.

به نمایندگی های مجاز مراجعه کنید

اگر پس از 24 ساعت موبایل روشن نشد از خرابکاری های بیشتر دست بردارید و ب نمایندگی های مجاز مراجعه کنید. گاهی یک خرابکاری ساده شما مسائل را چند برابر می نماید.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 اسفند 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1581

به "5 گام برای آن که موبایل خیس شده را نجات دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 گام برای آن که موبایل خیس شده را نجات دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید