3 هتل لوکس و مجلل استانبول برای اقامت به سبک اشرافی

به گزارش مجله پریها، شهر زیبا و شلوغ استانبول جذابیت های زیادی برای ارائه به گردشگران مشکل پسند امروزی دارد از جمله تاریخ و فرهنگ غنی، یکی از زیباترین بنادر در جهان و تعداد زیادی هتل لوکس و رستوران مجلل. در این مقاله با خبرنگاران همراه باشید تا با هتل های لوکس این شهر آشنا شوید.

3 هتل لوکس و مجلل استانبول برای اقامت به سبک اشرافی

از سفر با قیمت تور استانبول لذت ببرید. شهر زیبای استانبول یادگاری از حکمرانان قدرتمند عثمانی که در دوران شکوهشان شهری عظیم پایه ریزی کرده بودند.

برای اثبات این ادعا 3 هتل لوکس و مجلل در این شهر باشکوه را برای معرفی برگزیدیم که اقامت در هرکدام از آن ها سفر شما به استانبول را بدون تردید به خاطره ای فراموش نشدنی تبدیل می نماید. با خبرنگاران همراه باشید.

1. هتل فورسیزن بسفر (Four Seasons Istanbul at the Bosphorus)

هتل فورسیزن بسفر یکی از هتل های لوکس استانبول است که از همه ویژگی های رفاهی و فقط به دلیل قرار دریافت در یکی از بهترین مناطق حاشیه تنگه بسفر، به معنای واقعی مبهوت کننده است. بی اغراق از همان لحظه اولی که پا در سرسرای هتل بگذارید، مجذوب و شیفته چشم انداز، موقعیت، فضای داخلی و شکوه و تجمل آن خواهید شد. ورودی هتل با کف پوش مرمر، چیدمان استادانه گل ها و گیاهان به همراه برخورد مؤدبانه و دل نشین کارکنان هتل، تأثیری بسیار خوشایند و دعوت کننده در مهمانان دارد.

هتل لوکس چهارفصل بسفر در یک کاخ قرن نوزدهمی متعلق به حکومت عثمانی واقع شده است که در روزگاران قدیم حرم سرای سلطان محسوب می شد. در حال حاضر 171 اتاق مجلل و 25 سویت لوکس در ساختمان قدیمی کاخ و دو ساختمان کناری که اخیرا به آن اضافه شده، وجود دارد. هتل چندان بزرگ نیست و به همین دلیل در کنار تجمل، فضای صمیمانه و آرامی در اختیار مسافران قرار می دهد. تنها مشکل هتل چهارفصل این است که همه اتاق ها چشم انداز کاملی به محیط زیبای اطراف ندارند و تنها تعداد محدودی از اتاق ها و سوئیت ها از این ویژگی برخوردارند. اگر تماشای مناظر اطراف هتل برایتان اهمیتی زیادی دارد، می توانید با پرداخت مبلغ بیشتر از اتاق های مشرف به تنگه بسفر بهره ببرید و لذت آن را برای همواره در خاطر داشته باشید. بهترین و گران ترین گزینه پیشنهادی این هتل لوکس، سوئیت یک خوابه بسفر است که حدود 3800 یورو به ازای یک شب برایتان هزینه خواهد داشت.

بهترین ویژگی این هتل، تراس مشرف به تنگه بسفر است که به شما اجازه می دهد بدون هیچ مانعی و تا جایی که چشم کار می نماید، از تماشای مناظر خیره کننده اطراف لذت ببرید. تمام فعالیت های شما در این هتل لوکس از صرف غذاهای درجه یک و بی نظیر گرفته تا استفاده از استخر مدرن هتل در روزهای گرم تابستان یا هر کار دیگری، به لحظاتی خوش و خاطره انگیز تبدیل خواهد شد. به گفته کسانی که در این هتل اقامت نموده اند، لذت بخش ترین قسمت سفر، صرف غذا با سرویس غذاخوری نقره اشرافی در تراس و برطرف خستگی در حمام بخار هتل و البته بدترین قسمت آن پرداخت صورتحساب استفاده از چشم انداز جادویی آن است. با در نظر دریافت همه مسائل، این هتل لوکس یکی از برترین هتل های چهارفصل در تمام جهان محسوب می گردد البته برای لذت بردن از بهترین خدمات باید یکی از سوئیت های مشرف به تنگه بسفر را رزرو کنید.

2. هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول (Çırağan Palace Kempinski Istanbul)

هتل لوکس و مجلل کمپینسکی بسفر استانبول، در نزدیکی هتل چهارفصل واقع شده و تقریبا دو برابر آن وسعت دارد. هتل کمپینسکی در کاخ اصلی سلاطین عثمانی ساخته شده و خدمات آن همواره در بهترین شکل ممکن ارائه نمی شوند ولی اتاق های طبقات بالای آن همگی قسمتی از چشم انداز تنگه بسفر را در اختیار مسافران قرار می دهند. اتاق های بزرگ و درجه یک چشم انداز کامل و قیمت بیشتری دارند.

بارزترین ویژگی این هتل لوکس، استخر آن است که روی تراس واقع شده است که به خصوص اگر در تابستان و به همراه فرزندانتان مسافرت می کنید، از آن لذت زیادی خواهید برد. یک روز استثنایی در هتل کمپینسکی با صرف بدون شتاب صبحانه در تراس هتل آغاز شده و با شنا یا آفتاب دریافت در کنار استخر زیبای آن ادامه پیدا می نماید. بعداز ظهر را نیز می توان با گردش در شهر و خرید به خوبی سپری کرد. برنامه ای که می تواند درخور یک سلطان باشد.

3. هتل پرا پالاس (Pera Palace Hotel)

اگر به دنبال تجربه ای متفاوت و کمی مالی تر هستید، بد نیست سری به این بانوی اشراف زاده تاریخی در استانبول بزنید. هتل پرا پالاس در بلندترین نقطه شاخ طلایی (حدفاصل بخش های اروپایی و آسیایی استانبول) واقع شده است و چشم اندازی منحصربه فرد و دوگانه از جلوه شاعرانه کهن و تجمل مدرن شهر ارائه می نماید. این هتل لوکس در سال 1981 به عنوان هتل-موزه معرفی گردید و اتاق شماره 101 آن به احترام بنیان گذار ترکیه نوین به موزه آتاتورک تبدیل شد.

در گذشته افراد سرشناسی مثل ارنست همینگوی و آگاتا کریستی بازدیدکننده های همیشگی هتل پرا پالاس بودند و اکنون نیز این هتل لوکس مکان موردعلاقه نویسنده هایی مثل امبرتو اکو (Umberto Eco) است. پرا پالاس در منطقه بی اوغلو (Beyoglu) واقع شده که مکان بسیار مناسبی برای گشت وگذار در استانبول به شمار می آید. در این ناحیه تعداد زیادی خیابان سنگفرش به چشم می خورد که مملو از غذاخوری های سنتی و فروشگاه های لباس هستند. بهترین پیشنهاد هتل پرا پالاس، سوئیت پیانو به شمار می آید و همان طور که از نامش پیداست یک سوئیت خیره کننده مجهز به امکانات لوکس و یک پیانوی بزرگ است. این سوئیت دارای دکوراسیون استادانه ای شامل مبلمان مخمل تیره رنگ، آینه کاری و نمای داخلی چوب سیاه است و در بلندترین نقطه هتل واقع شده است. سوئیت پیانو در کنار آرامشی بی نظیر و تخدیر کننده، چشم اندازی نفس گیر به تمام نقاط شهر در اختیار شما می گذارد.

به جرئت می توان گفت که صرف یک فنجان اسپرسوی مطبوع در تراس سوئیت پیانو، یکی از لذت بخش ترین خاطرات عمر خواهد بود. البته این هتل چند نقطه ضعف هم دارد؛ از جمله نبود چشم انداز خوب در اتاق های معمولی، ترافیک زیاد در محل و کمبود جای پارک مناسب. با اقامت در اتاق های طبقات بالاتر بخشی از این مسائل حل می گردد. در مجموع پرا پالاس یک هتل تاریخی فوق العاده در بخش قدیمی استانبول است که خدمات آن جای نارضایتی باقی نمی گذارد و اقامت در سوئیت پیانو تجربه ای تکرار نشدنی محسوب می گردد.

منبع: کجارو / aluxurytravelblog.com
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3107

به "3 هتل لوکس و مجلل استانبول برای اقامت به سبک اشرافی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 هتل لوکس و مجلل استانبول برای اقامت به سبک اشرافی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید