3 برنامه جالب برای ساخت آواتار

به گزارش مجله پریها، بسیاری از افراد عادت دارند تصاویر خود را در پروفایل شبکه های اجتماعی به شکل آواتار درست نمایند. اما چگونه این آواتارها طراحی و ساخته می شوند؟

3 برنامه جالب برای ساخت آواتار

برای ایجاد آواتارهای اختصاصی از خودتان کار چندان دشواری در پیش ندارید، شما می توانید بر حسب علاقه خود از آواتارهای بسیار فانتزی تا آواتارهای ساده را طراحی کنید. تنها کافیست سری به این وبسایت ها بزنید:

South Park Avatars

یکی از برترین وب سایت های فانتزی برای ساخت آواتار را می توان South Park Avatars دانست. البته به شرط این که به دنبال یک سایت کاملا کارتونی و کمی غیرواقعی باشید. برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید.

Simpsonize Yourself

اگر هوادار کارتون های خانواده سیمپسون یا همان سیمپسون های معروف هستید، می توانید آواتار سیمپسونی خود را اینجا طراحی کنید. سایتی جالب و ساده که کار با آن بسیار لذت بخش است.این وب سایت گزینه هایی ویژه نیز برای طراحی قاب گوشی، روبالشی ، ماگ و ... دارد. برای ورود به سایت، اینجا کلیک کنید.

Portrait Illustration Maker

شاید مایل نباشید عکستان بیش از حد فانتزی گردد، اگرچه به کارتونی بودن در کنار رئال بودن معتقدید سری به وب سایت Portrait Illustration Maker بزنید. کار با این ابزار بسیار ساده و سریع است. برای ورود به این وب سایت اینجا کلیک کنید.

منبع: انتخاب
انتشار: 8 اسفند 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1594

به "3 برنامه جالب برای ساخت آواتار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 برنامه جالب برای ساخت آواتار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید