چیزهایی که باید در گرینلند انجام دهید

به گزارش مجله پریها، گرینلند - دور افتاده , سرد و تاریک . و همچنین کشوری که طبیعت غیرقابل‌باور خود , حیات وحش و Inuit را حفظ کرده‌است . جایی که در آن یخ و برف چشم‌انداز خیره‌کننده ایجاد می‌کنند و سنن را شکل می‌دهند . لیستی از ده چیز که می‌بینید و در بزرگ‌ترین جزیره دنیا ببینید را ببینید .

چیزهایی که باید در گرینلند انجام دهید

10. kayaking
افراد اول احتمالا توسط کایاک به گرینلند وارد شدند . بنابراین آن یکی از قدیمی‌ترین و ضروری‌ترین وسایل حمل و نقل است . امروزه شرکت‌های زیادی وجود دارند که کایاک مدرن برای توریست‌ها را اجاره می‌کنند . خط ساحلی دراماتیک سایت‌های بزرگی را فراهم می‌کند که شامل کوهه‌ای یخی , settlements شمالی , نهنگ , فک‌ها و پرندگان مختلف است .
چرا کایاک سواری کنیم ?
شما می‌توانید یک کرایه کایاک در سراسر کشور پیدا کنید . این یک تجربه واقعی , دیدگاه‌های عالی و یک فعالیت باز در فضای باز است .
9. اورورا Borealis
اینجا یک کشور اسکاندیناوی دیگر است که به تجربه این پدیده منحصر به فرد افتخار می‌کند . چراغ‌های شمال از اوایل پاییز دیده می‌شوند و می‌توانند تا ماه آوریل دیده شوند . آن در تابستان , به خاطر خورشید نیمه‌شب , نامریی است . طبق افسانه Inuit , این ظاهر بازی فوتبال در حال بازی با جمجمه یک خوک دریایی است .
کجا آن را ببینی ?
می‌توانید آن را در هر جایی در گرینلند ببینید , هنگامی که آسمان تاریک و صاف است . حتی در شهرها , آلودگی نور شهری واقعا درخشش خیره‌کننده را پوشش نمی‌دهد .
8. سگ sledding
توریست‌ها می‌توانند با اسکی یا اسکی در گرینلند سفر کنند , اما هیچ چیز قابل‌مقایسه با سنت قدیمی سگ نیست . سگ‌ها بهترین دوستان هستند و یک تجربه فراموش‌نشدنی از پیوستن به نیروها است . علاوه بر این سگ‌های قابل پرستش سخت کار می‌کنند تا درجه‌حرارت سرد و سرد شود . علاوه بر این سگ‌ها می‌دانند که سگ‌ها خیلی لاغر هستند و به آنجا نمی‌روند .
چرا باید این کار را کرد ?
Mushing یک هنر واقعی در گرینلند است شما نه تنها سفر هیجان انگیزی را از طریق محیط عالی تجربه خواهید کرد , بلکه یاد خواهید گرفت که چگونه سگ‌های سورتمه را پرورش دهید این یک تجربه هیجان‌انگیز است .
7. به سفر دریایی
کشف ( گرینلند ) از آب یک تجربه سرگرم‌کننده و معتبر است . ملوانان نه تنها قادر به دیدن خط ساحلی سنگی و سنگی هستند , بلکه به شهرها و شهرک‌ها نیز می‌رسند , زیرا آن‌ها در ساحل بنا شده‌اند . سفره‌ای مختلف بسته به اولویت‌های شما , برنامه‌های مسافرتی مختلفی را فراهم خواهند کرد . حیوانات دریایی مانند نهنگ و خوک‌های آبی نیز بخشی از آن سایت فراموش‌نشدنی هستند .
کی به آنجا بروی ?
بهترین زمان برای سفر دریایی بین ماه‌های ژوئن و اکتبر است . این زمانی است که کشتی‌ها می‌توانند به راحتی ساحل را هدایت کنند . با این حال قسمت شمالی هنوز برای دسترسی به مقدار زیادی از یخ دشوار است .
6. پیاده‌روی
حالا , گرینلند به طبیعت بکر خود افتخار می‌کند . و تصور نکنید که همه چیز در یخ و برف پوشانده شده‌است . یک سطح صخره‌ای وجود دارد که مسیرهای پیاده‌روی مهیج و سرسبزی قطب شمال را در طول ماه‌های تابستان فراهم می‌کند . محلی‌ها عشق خود و فعالیت‌های خارج از خانه را دوست دارند حتی به نظر می‌رسد که شهرها کم‌تر شهری و نزدیک‌تر به کوهستان‌ها , دریا , دریاچه‌ها و دره‌ها هستند .
چرا باید پیاده‌روی کرد ?
این یکی از بهترین فرصت‌های موجود برای کشف طبیعت قطب شمال است : گیاهان و گل‌های قطب شمال , صخره‌های چشمگیر , کوهه‌ای یخی , یخچال‌ها و تقریبا هیچ انسانی . ماجراجویان یک چادر را جمع می‌کنند و حتی به مدت ده یا چند روز سفر می‌کنند .
5. Tasiilaq
این شهر در سال 1894 تاسیس شد و بزرگ‌ترین شهر گرینلند است . این شهر بندری که بر روی هزینه و مشرف به دریا واقع شده‌است , در سراسر سال به گردشگران خوش‌آمد می‌گوید . Tasiilaq تنها 2000 نفر از ساکنان این شهر را دارد , بنابراین هنوز هم ممکن است حتی در این شهر نسبتا شلوغ یک خانه آرام پیدا کند .
چرا به آنجا بروی ?
سوار هواپیما شوید یا به بندر اسکار کینگ در کنار قایق بروید . در آنجا می‌توانید فعالیت‌های فضای باز متعددی را در سراسر سال پیدا کنید چون صنعت گردشگری در Tasiilaq توسعه بسیار خوبی دارد .
4. پارک ملی
تخریب 972 کیلومتر مربع این پارک بزرگ‌ترین پارک جهان است . آن یک قسمت شمالی - شرقی گرینلند را پوشش می‌دهد و منزلگاه گونه‌های مختلف قطب شمال است . با این حال , تنها 40 نفر از ساکنان انسان وجود دارند - با این حال هزاران سال است که Inuits به خاطر این حیوانات در اینجا زندگی کرده‌اند . علاوه بر حیات وحش impressive , بازدیدکنندگان یک منظره باورنکردنی را تحسین می‌کنند که کوه‌ها , یخچال‌ها , fjords و کوهه‌ای یخی را در بر می‌گیرد .
چطور به آنجا برسیم ?
اول از همه , بازدیدکنندگان باید اجازه کسب اجازه از سوی وزارت محیط‌زیست طبیعت را کسب کنند . آن وقت کسی می‌تواند به سفر اکتشافی برود و منطقه وسیعی را کاوش کند .
3. نور پس‌زمینه
پایتخت به تاریخ و نیز فرهنگ معاصر گرینلند وارد خواهد شد , در عین حال , اجازه خواهد داد از طبیعت لذت ببرد , و شما حتی در اینجا نیز نمی‌توانید از آن فرار کنید . موزه‌ها از هنر Inuit , تورهایی که به تاریخچه زندگی و سبک زندگی قطب شمال , gourmet رستوران‌ها و فرصت‌های خرید متعدد می‌پردازند کل تجربه گرینلند باید شامل Nuuk باشد .
چرا به آنجا بروی ?
بسیاری از مکان‌ها و رویداده‌ای فرهنگی , غذاهای عالی و سرگرمی در فضای باز همانند پیاده‌روی , دوچرخه‌سواری کوهستان و اسکی در کوهستان , که Nuuk را احاطه کرده‌اند , فعالیت‌های عمومی بین مردم محلی و توریست‌ها هستند .

انتشار: 30 مرداد 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 282

به "چیزهایی که باید در گرینلند انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیزهایی که باید در گرینلند انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید