کشف 25 فقره سرقت در همدان

به گزارش مجله پریها، سرهنگ رضا زارعی در گفتگو با خبرنگاران گفت: در پی وقوع سرقت های سریالی از کارگاه ها و خانه باغ های محور همدان- ملایر، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

کشف 25 فقره سرقت در همدان

وی افزود: در این رابطه اکیپ ویژه کارآگاهان پلیس تشکیل که در مرحله نخست با مطالعه دقیق پرونده ها و تحقیقات میدانی یک عدد کارت عابر بانک به جا مانده از صحنه سرقت کشف و با استعلام از سامانه بانک های اطلاعاتی، مشخص شد که کارت عابر بانک مذکور متعلق به یکی از سارقان سابقه دار و حرفه ای است.

سرهنگ زارعی بیان کرد: آخرین آدرس متهم شناسایی و با تعقیب و مراقبت های مداوم و با انجام اقدامات فنی، نامبرده دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او تعدادی لوازم و قطعات خودرو از جمله پمپ، دینام و غیره کشف شد.

وی اظهار داشت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات فنی و تخصصی گفت با همدستی فردی اقدام به سرقت از کارگاه مذکور کرده است.

سرهنگ زارعیعنوان کرد: وی همچنین به سرقت 2 دستگاه خودرو وانت مزدا و یک دستگاه خودرو پیکان وانت و سرقت 7 فقره خانه باغی در سطح شهرستان همدان با همدستی یکی دیگر از دوستانش اعتراف کرد.

سرهنگ زارعی عنوان کرد: در ادامه رسید گی به پرونده، محل اقامت متهم سوم نیز در یکی از روستای های توابع شهرستان ملایر شناسایی و با اخذ نیابت قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از منزل نامبرده اموالی از قبیل کابل های برق، کف کش، پمپ سم پاشی و غیره کشف و پس از انتقال به پلیس آگاهی ضمن اقرار به سرقت از کارگاه سنگ بری با همدستی متهم ردیف اول، به 14 فقره سرقت خانه باغی نیز اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: با دستگیری تمام اعضای باند و 3 نفر از خریداران اموال مسروقه در مجموع 25 فقره سرقت خانه باغ، کارگاه و خودرو کشف و متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 21 مرداد 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 213

به "کشف 25 فقره سرقت در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 25 فقره سرقت در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید