کاهش دما تا 7 درجه در تهران

به گزارش مجله پریها، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شرایط جوی این استان کمی ابری تا نیمه ابری، انباشت آلودگی هوا در منطقه ها پرتردد شهری، بارش باران در بیشتر منطقه ها استان و بعلاوه کاهش دما تا 7 درجه پیش بینی می گردد.

کاهش دما تا 7 درجه در تهران

به گزارش ایسنا، بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی و پیش یابی مدل های عددی شرایط جوی استان طی امروز و فردا (1 و 2 دی) آسمان کمی تا نیمه ابری در منطقه ها پر تردد شهری با توجه به پایداری نسبی جو و عدم وزش باد قابل ملاحظه، ادامه شرایط انباشت آلودگی هوا و در برخی ساعات غبار محلی برای منطقه ها مذکور پیش بینی می گردد.

طی روز شنبه تا صبح یکشنبه(3 تا4 دی) با فعالیت سامانه بارشی در بیشتر منطقه ها استان بارش باران گاهی همراه با برف و در ارتفاعات بارش برف گاهی همراه با مه و احتمال کولاک برف پیش بینی می گردد.

از امروز تا اوایل هفته آینده شاهد کاهش دما خواهیم بود؛ به ویژه روز شنبه و در ارتفاعات روز یکشنبه کاهش محسوس دما بین 4 تا 7 درجه سانتی گراد است. احتیاج به یاد آوری است در روزهای یاد شده در بیشتر منطقه ها استان دمای شبانه زیر صفر درجه مورد انتظار است.

آسمان تهران فردا (2 دی) کمی ابری و از بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد ملایم و با حداقل دمای 6 و حدبیشتر دمای 9 درجه سانتیگراد و طی شنبه (3 دی) ابری و در برخی ساعت ها بارش باران گاهی بارش برف و وزش باد و مه رقیق با حداقل دمای 3 و حدبیشتر دمای 5 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 6 دی 1401 بروزرسانی: 6 دی 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4754

به "کاهش دما تا 7 درجه در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش دما تا 7 درجه در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید