کاهش درآمد HTC باز هم رکورد جدیدی ثبت کرد

به گزارش مجله پریها، HTC گزارش مالی مربوط به عملکرد خود در ماه سپتامبر را منتشر نموده و همانطور که انتظار داشتیم، هیچ نشانه ای مبنی بر بهبود شرایط این شرکت تایوانی دیده نمی گردد.

کاهش درآمد HTC باز هم رکورد جدیدی ثبت کرد

در ادامه روند نزولی درآمد این شرکت، در ماه سپتامبر، شرکت HTC فقط موفق به اخذ 40.64 میلیون دلار درآمد گردیده است. چنین عددی در مقایسه با درآمد ماه قبلی که 45.21 میلیون دلار بود، نشان دهنده 9.57 درصد کاهش درآمد است و در مقایسه با سال گذشته، شاهد کاهش 80.71 درصدی درآمد این شرکت هستیم. این یعنی، کاهش درآمد HTC باز هم رکورد جدیدی ثبت نموده و چنین کاهشی تا حالا سابقه نداشته است.

با احتساب درآمد ماه سپتامبر، HTC فعلا در سال 2018 توانسته 634.18 میلیون دلار درآمد کسب کند که این عدد برای سال گذشته 1.5 میلیارد دلار بود و فعلا درآمد امسال این شرکت، حدود 57 درصد کمتر از درآمد سال گذشته خود است. در اوایل تابستان امسال، مدیران HTC اعلام کردند که برای کاهش هزینه ها، حدود 1500 نفر از کارکنان خود را اخراج می نمایند. در آن زمان گفته شد که این روند اخراج کارکنان، تا انتهای ماه سپتامبر نهایی می گردد. این یعنی باید تاثیر مثبت چنین اقدامی را در عملکرد مالی ماه جاری ببینیم.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 مهر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 586

به "کاهش درآمد HTC باز هم رکورد جدیدی ثبت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش درآمد HTC باز هم رکورد جدیدی ثبت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید