هوش مصنوعی فیسبوک به روزرسانی می گردد ، تشخیص دقیق کاربران بی ادب ، حذف محتواهای نامناسب

به گزارش مجله پریها، فیسبوک نمی تواند که تمام الگوهای رفتاری موجود در این برنامه را شناسایی کند و به همه پست و عکس ها دقت کند به همین خاطر آغاز به ساخت هوش مصنوعی جدید خود نموده است.

هوش مصنوعی فیسبوک به روزرسانی می گردد ، تشخیص دقیق کاربران بی ادب ، حذف محتواهای نامناسب

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورج، نام این هوش مصنوعی جدید روزیتا است که می تواند نوشته های موجود در عکس ها و ویدئوها را شناسایی کند و آنها را تبدیل به مطلبی کند که هوش مصنوعی بتواند آن را مورد آنالیز قرار دهد.

به عبارت دیگر فیسبوک با استفاده از این هوش مصنوعی می تواند بسیاری از الگوهای رفتاری را مورد آنالیز و بازبینی قرار دهد.این موضوع جدیدی نیست اما فیسبوک به دلیل جامعه بزرگی که دارد، همواره با چالش های متفاوتی رو به رو می گردد و انواع عکسی که در این شبکه اجتماعی وجود دارد که می تواند باعث دشوار تر شدن این آنالیز ها گردد.

هوش مصنوعی روزیتا اعلام گردیده از امروز فعالیت خود را شروع کند و حدود یک میلیارد عکس نوشته و ویدئو را در برنامه فیسبوک و اینستاگرام را مورد آنالیز قرار می دهد.

این هوش مصنوعی می تواند بخش جستجوی عکس ، چک کردن پروفایل ها را با دقت مورد آنالیز قرار دهد اما به نظر می رسد که هدف شرکت فیسبوک بالاتر از این است و شرکت مذکور قصد دارد همه مطالب کاربران را مورد آنالیز قرار دهد تا کاربران مطالب توهین آمیز یا نادرستی را در این برنامه بارگذاری نکنند.

شرکت فیسبوک اعلام نموده است که اگر کاربری مشکوک به نظر برسد این هوش مصنوعی به سراغ اکانت او می رود و تمام مطالب کاربر را مورد آنالیز قرار می دهد تا الگوی رفتاری کاربر را مشخص کند.

نکته جالب توجه این است که این هوش مصنوعی به چند زبان زنده دنیا مسلط خواهد بود. هوش مصنوعی مذکور می تواند عکس های مساله دار و متن های توهین آمیز را تشخیص دهد و بعد آن را حذف کند.

منبع: انتخاب
انتشار: 21 شهریور 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 403

به "هوش مصنوعی فیسبوک به روزرسانی می گردد ، تشخیص دقیق کاربران بی ادب ، حذف محتواهای نامناسب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی فیسبوک به روزرسانی می گردد ، تشخیص دقیق کاربران بی ادب ، حذف محتواهای نامناسب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید