هدست G4ME ZERO سنهایزر برای گیمرها

به گزارش مجله پریها، هدست G4ME ZERO برای کاربران تخصصی با همکاری متخصصان Io-Interactive طراحی شده است و به گفته کارشناسان، راحت‌ترین، باکیفیت‌ترین و بهترین هدفون در بازار جهانی است.

هدست G4ME ZERO سنهایزر برای گیمرها

این هدست در قسمت گوشی خود شامل چندین لایه می‌شود که بخش بیرونی آن به گونه‌ای طراحی شده است که به راحتی حالت گوش هر یک از کاربران را به خود می‌گیرد. این لایه‌ها باعث می‌شوند تا کاربر هیچ صدایی از محیط بیرون نشنود و خود را به طور کامل در دنیای بازی احساس کند، بر این اساس می‌توان به صورت روزانه از این هدفون با کمترین تاثیر روی گوش استفاده کرد.

همچنین مخمل و پد نرم روی هدفون در تماس با گوش، تجربه دوست داشتنی از یک صدای با کیفیت را عرضه مینماید. آنقدرها هم سنگین نیست (312 گرم) تا استفاده درازمدت را برای کاربر تلخ کند. همچنین با دسته های کنسول های جدید بازی سازگاری خوبی دارد.

سیم هدفون به رنگ مشگی با دور قاب سفید که پد داخلی آن به رنگ قرمز با گوش مستقیما تماس دارد. امپدانس هدفون 150 اهم، با فرکانس 10 تا 26000 هرتز و سطح فشار صوتی 108 dB می‌باشد، میکروفن این هدست دارای فناوری حذف نویز می‌باشد و حساسیت ‎  -38 dBVدر 94‎ dBSPL و پاسخ فرکانسی آن 50 تا 16000 هرتز می‌باشد.

فعال و غیر فعال شدن هدفون هنگام قرار دادن و یا برداشتن از گوش از دیگر ویژگی های این هدست است. فناوری موسوم به E.A.R نیز در این هدفون وجود دارد و بدنی معناست که فقط صدای تولید شده را می‌شنوید و نویز و صدای اطراف را نخواهید داشت. دگمه کم و زیاد کردن صدا نیز روی هدفون تعبیه شده است.

داشتن دو جک یکی برای هدفون و یکی برای میکروفون کاربر حرفه ای را راضی می کند تا در صورت لزوم از یکی از آنها و یا هر دو بهره ببرد. اتصال آن به دسته کنسول های جدید بازی مانند پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان معرکه است.

قیمت هدست G4ME ZERO سنهایزر 279.95 دلار تعیین شده است. نظر شما در مورد این محصول چیست؟

انتشار: 4 آذر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 940

به "هدست G4ME ZERO سنهایزر برای گیمرها" امتیاز دهید

2 کاربر به "هدست G4ME ZERO سنهایزر برای گیمرها" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدست G4ME ZERO سنهایزر برای گیمرها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید