آشنایی با هتل 4 ستاره آماری سامویی تایلند

به گزارش مجله پریها، هتل آماری سامویی یکی از هتل های 4 ستاره سامویی میباشد، موقعیت جغرافیایی هتل آماری سامویی در شمال ساحل چاونگ بوده و دسترسی راحتی به دیگر نقاط شهر را دارد. این با توجه به داشتن ساحل خصوصی شما میتوانید از تفریحات ساحلی و قایق سواری بهره ببرید. گردشگران توسط ترانسفر رایگان از فرودگاه باید 3 کیلومتر راستا را طی نمایند تا به هتل آماری سامویی برسند. هتل آماری سامویی باغ بزرگی دارد که بهترین جا برای تفریح و خوش گذرانی خواهد بود.

آشنایی با هتل 4 ستاره آماری سامویی تایلند

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید.

مهمانان هتل آماری سامویی میتوانند از بین همه ی اتاق های رو به ساحل و باغ ، اتاق خود را انتخاب نمایند که هر کدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند. اتاق های این هتل 4 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
هر کدام از اتاق های هتل آماری یک یخچال ، چای ساز و قهوه ساز ، تلویزیون ، حمام اختصاصی ، سشوار ، لوازم آرایشی و بهداشتی داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند و همچنین نباید فراموش کنید که خدمات سرویس دهی 24 ساعته از امکانات رفاهی هتل میباشد. در همه ی اتاق های هتل بالکن هایی با امکانات خاصی از جمله جایگاه و تخت راحتی تعبیه شده است که همه رو به ساحل بوده و میتوانید ساعت ها از تماشای ساحل و دریا لذت ببرید.
این هتل دارای دو استخر در فضای باز بوده که امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان تور تایلند رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از خدمات ماساژ ، سالن تناسب اندام ، سونا و جکوزی استفاده کنید. این هتل 4 ستاره اتاق بازی و استخری مخصوص برای تفریح و سرگرمی بچه ها در نظر گرفته است و بچه ها شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح نمایند.
هتل آماری سامویی دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده مینمایند و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. از دیگر خدمات این هتل 4 ستاره میتوان بارهای هتل را نام برد، البته این خدمات در کنار استخرها ، لابی ، اتاق ها و اطراف رستوران ارائه میشود و شما در طول روز، نوشیدنی های خنک و لذیذی را ارائه می دهند.
هتل آماری به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل فروشگاه های برای خرید سوغاتی ، باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است.

  • نام هتل: هتل آماری سامویی
  • درجه هتل: 4 ستاره
  • آدرس هتل: 14/3، Chaweng Beach Tambon Bo Put، Koh Samui، Chang Wat Surat Thani 84320، Thailand
  • فاصله تا فرودگاه: 3 km
  • نوع اتاق: اتاق 2 تخت، اتاق رو به ساحل، اتاق خانوادگی، استاندارد
  • امکانات هتل: رستوران و بار، پارکینگ، لاندری، صرافی، فروشگاه، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، گشت درون شهری و برون شهری، سالن بازی، پرستار کودک، بوفه و صبحانه، محل نگهداری بچه ها، اتاق مخصوص سیگار
  • امکانات ورزشی: استخر روباز، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، ماساژ، ورزشهای آبی
  • امکانات تفریحی: باغ
  • امکانات اتاق ها: تلویزیون ال سی دی، تلفن، حمام ، سشوار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، صندوق امانات، بالکن
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2442

به "آشنایی با هتل 4 ستاره آماری سامویی تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل 4 ستاره آماری سامویی تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید