هتل آپارتمان لوئیس گالاتا؛هتلی 4 ستاره در منطقه گالاتای استانبول

به گزارش مجله پریها، هتل آپارتمان لوئیس گالاتا به اسم هتلی 4 ستاره در منطقه گالاتای استانبول واقع شده است و تنها 120 متر از برج تاریخی گالاتا فاصله دارد.

هتل آپارتمان لوئیس گالاتا؛هتلی 4 ستاره در منطقه گالاتای استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

بعلاوه فاصله این هتل تا خیابان مشهور استقلال هم حدودا 250 متر است و این خیابان مشهور در استانبول دارای چندین رستوران، کافی شاپ و مغازه هایی برای خرید است که در میان گردشگران معروفیت دارد و بازدید نمایندگان را از سراسر جهان به سوی خود جذب نموده و نسبت به خرید بلیط هواپیما مشتاق می نماید. میدان تقسیم هم با فاصله 2 کیلومتری از هتل آپارتمان لوئیس گالاتا در عرض چند قدم پیاده روی قابل دسترس است.

بعلاوه گفتنی است که فرودگاه استانبول حدودا 42 کیلومتر از هتل Louis Appartements Galata Istanbul فاصله دارد و این فرودگاه به وسیله شاتل فرودگاهی قابل دسترس است. به علت موقعیت جغرافیایی عالی این هتل آپارتمان دسترسی آسان به ایستگاه های مترو و اتوبوس های تندرو دسترسی به کل استانبول را آسان تر خواهد نمود.

از مزیت های این هتل آپارتمان می توان اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری و روم سرویس را شمرد.

امکانات عمومی هتل آپارتمان لوئیس گالاتا استانبول

پارکینگ اختصاصی این مجموعه شامل هزینه اضافی است. براساس قوانین رایج در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. اینترنت وای فای رایگان در همه قسمت های هتل قابل دسترس است. در هنگام ورود به این هتل آپارتمان با استقبال گرم پرسنل روبرو خواهید شد که در قسمت پذیرش به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات هستند.

در لابی این هتل Louis Appartements Galata Istanbul خدماتی نظیر اتاق چمدان، خدمات باربری و روزنامه ارائه می شوند. بعلاوه خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو جزو خدمات ارائه شده با هزینه مجزا است. در صورت احتیاج به فکس و فتوکپی هم خیالتان راحت باشد، زیرا در لابی این هتل با پرداخت هزینه مربوطه می توانید از این خدمات بهره مند شوید. برای آن دسته از مسافرانی که مسائل جسمانی و حرکتی دارند، برای دسترسی به طبقات بالا آسانسور تعبیه شده است. پرسنل این مجموعه هم به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می نمایند.

امکانات تفریحی هتل

از امکانات تفریحی ارائه شده در هتل آپارتمان لوئیس می توان به اجرای موسیقی زنده، تورهای گردشگری در میان جاذبه های دیدنی، تورهای پیاده روی، گالری های هنری و ماهی گیری اشاره نمود که بهره مندی از این تفریحات شامل هزینه جداگانه است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

در طراحی و چیدمان این هتل آپارتمان از اسباب و وسایل مدرن استفاده شده است و آشپزخانه واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان مجهز بوده و همچون آشپزخانه خانه تان قابل استفاده است، وسایل موجود در داخل آشپزخانه ها هم عبارتند از اجاق گاز، توستر، قهوه ساز، مایکرویو، وسایل شستشو و یخچال. از مزیت های وجود آشپزخانه در داخل سوئیت ها می توان به این مورد اشاره نمود که در هرساعتی که خواستید غذا بپزید و نوش جان کنید و احتیاجی به ساعت مقرر ندارید.

البته گفتنی است در صورتی که تمایلی به پخت غذا در هنگام سفر نداشته باشید، در اطراف هتل Louis Appartements Galata Istanbul چندین رستوران و کاف شاپ وجود دارند. همه واحدها به طور مرتب نظافت می شوند و انواع واحدهای اقامتی در هتل آپارتمان لوئیس گالاتا عبارتند از سوئیت جونیور، سوئیت سوپرییر، سوئیت دولوکس و سوئیت تاور با بالکن.

کف تمامی واحدهای اقامتی پارکت شده و شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون فول اچ دی همراه با دی وی دی پلییر، امکانات اتوکشی، کتری برقی، کاناپه، فضای نشیمن، گاوصندوق، میز ناهارخوری و کمدلباس هستند.

در همه سوئیت ها حمام اختصاصی هم دایر شده و شامل امکاناتی نظیر دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. بعلاوه بعضی از سوئیت ها منظره زیبایی رو به برج گالاتا دارند که از تماشای این منظره در هنگام غروب سیر نخواهید شد.

فاصله هتل آپارتمان لوئیس گالاتا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا برج گالاتا: 150 متر

فاصله تا موزه پرا: 650 متر

فاصله تا موزه معصومیت: 1 کیلومتر

فاصله تا کاخ دلمه باغچه: 3.7 کیلومتر

فاصله تا برج دختر: 4.2 کیلومتر

فاصله تا بازار عظیم استانبول: 4.3 کیلومتر

فاصله تا کاخ توپقاپی: 6.3 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4316

به "هتل آپارتمان لوئیس گالاتا؛هتلی 4 ستاره در منطقه گالاتای استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آپارتمان لوئیس گالاتا؛هتلی 4 ستاره در منطقه گالاتای استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید