نگاهی به کوشش های فیسبوک برای گسترش وای فای در کشورهای در حال توسعه

به گزارش مجله پریها، فیسبوک برای دسترسی کاربران به اینترنت در سراسر جهان کوشش می نماید.این موضوعی است که می تواند به کسب و کارهای محلی کمک شایانی کند.

نگاهی به کوشش های فیسبوک برای گسترش وای فای در کشورهای در حال توسعه

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی ان بی سی، اگرچه اغلب کوشش های فیسبوک کاملا رایگان نیست، اما فرصت دسترسی نامحدود به اینترنت را در اختیار کاربران می گذارد.

ماموریت فیسبوک این است که مردم جهان را به هم نزدیکتر کند، بنابراین بخشی از این ماموریت شامل دسترسی به اینترنت در مناطق دور افتاده و کشورهای در حال توسعه است.

یکی از پروژه های مهم فیسبوک در این زمینه، Express Wi-Fi است. هدف اصلی این پروژه کمک به کسب و کارهای محلی، ارائه دهندگان اینترنت و اپراتورهای تلفن همراه با ارائه پول و فناوری برای ایجاد دسترسی به اینترنت در منطقه های مختلف است.

فیس بوک اخیرا علام کرد که دریک برنامه جدید به نام Express Wi-Fi Certified، شرکت هایی را منتخب می نماید و این شرکت ها را قادر می سازد تا سخت افزار های وای فای فراوری نمایند.

فیس بوک برنامه های متعددی برای گسترش دسترسی به اینترنت در سراسر جهان دار. از جمله پروژه هواپیماهای بدون سرنشین به منظور اتصال اینترنت قوی تر برای مردم مناطق محروم. افزون بر این، شرکت فیسبوک، اقدام به استخدام کارشناسان نقشه برداری برای تجزیه و تحلیل داده ها به منظور کشف کردن مناطقی از جهان که هنوز به اینترنت احتیاج دارند، نموده است.

پروژه های توسعه اینترنت فیسبوک از سال 2015 شروع شد و در حال حاضر در پنج کشور هند، اندونزی، کنیا، نیجریه و تانزانیا موجود است. فیس بوک برای شرکت هایی که در بهبود زیرساخت های وای فای فعالیت می نمایند، منابع مالی تهیه می نماید. سپس، کسب و کارهای منتخب را حمایت می نماید تا به اینترنت پر سرعت دسترسی داشته باشند.

فیسبوک در مناطقی مثل تانزانیا، برای تامین اینترنت اماکنی مثل، معابد، مدارس و دفاتر کاری کوشش های پرشماری ترتیب داده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 19 مهر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 646

به "نگاهی به کوشش های فیسبوک برای گسترش وای فای در کشورهای در حال توسعه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به کوشش های فیسبوک برای گسترش وای فای در کشورهای در حال توسعه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید