مقاله: منطقه هند کوچک در سنگاپور را بشناسیم

به گزارش مجله پریها، رستوران بنانا لیف آپولو در مقایسه با دو رستوران دیگر، طیف قیمت بالاتری دارد و یکی از بهترین رستوران ها برای امتحان کردن آشپزی و غذاهای جنوب هند است. اکثر مشتریان برای امتحان کردن کاری کله ماهی این رستوران که بسیار محبوب است به این مکان می آیند.

مقاله: منطقه هند کوچک در سنگاپور را بشناسیم

یکی دیگر از جاذبه های منطقه هند کوچک سنگاپور مرکز خرید و ساختمان چند منظوره تِکا است. این بازار بخش هایی باری فروش میوه و سبزیجات، ماهی، سوپرمارکت و فروشگاه های مختلف دارد و در شمالی ترین نقطه جاده بوکیت تیما در جاده سرانگون قرار گرفته است. در این مرکز خرید رستوران ها و اغذیه فروشی های متعددی هم وجود دارند که طعم اصیل آشپزی محلی هندی و سنگاپور را به مشتریان ارائه می نمایند. در این بازار می تواید غذاهای خوشمزه هندی مثل دوسایی (پنکیک جنوب هند)، نان روتی پراتا و … را با قیمیت مقرون به صرفه امتحان کنید.

مرکز خرید و فروشگاه بزرگ مصطفی یکی از جذاب ترین مکان ها در منطقه هند کوچک سنگاپور است. این فروشگاه بزرگ به صورت 24 ساعته باز است و هر چیزی که بخواهید، از پوشاک و لباس گرفته تا صنایع دستی و سوغاتی های فرهنگی هندی را می توانید در این مکان خریداری کنید. البته این فروشگاه آنقدرها هم منظم و سازمان یافته نیست و برای آن که چیزی که می خواهید را پیدا کنید باید حسابی با حوصله بگردید. از طرفی، این مرکز خرید یکی از ارزان ترین مراکز خرید در کل سنگاپور هم به حساب می آید و همین عوامل باعث می شود افراد زیادی برای خرید به منطقه هند کوچک سنگاپور بیایند.

منبع مقاله: منطقه هند کوچک در سنگاپور را بشناسیم

انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4487

به "مقاله: منطقه هند کوچک در سنگاپور را بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: منطقه هند کوچک در سنگاپور را بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید