معرفی بهترین کرم پودر خارجی

به گزارش مجله پریها، کرم پودرها یکی از مهمترین محصولات در روتینِ یک میکاپ هستن. شما اگه یک محصول مناسب، چه از نظر تطابق داشتن با پوستتون و چه از نظر داشتنِ ترکیباتی مناسب و بی ضرر رو استفاده کنید، میبینید چقدر روی پوستتون خوب قرار گرفته و چه میکاپ زیبایی به شما میده.

اگه از محصول مناسب استفاده نکنید، کرم پودر میتونه تاثیر بدی روی زیبایی میکاپتون بزاره و اجازه نده بقیه ی محصولات روی پوستتون خوب قرار بگیرن و در نهایت یک آرایش کیکی و ماسیده رو بهتون میده.

این جا میخوایم چند تا از بهترین کرم پودرهایی که ترکیبات مضری ندارن و به پوست آسیبی وارد نمیکنن رو به شما معرفی کنیم.


کرم پودر نارس:

معرفی بهترین کرم پودر خارجی

کرم پودر نارس، محصولی 16 ساعته یکی از بهترین کرم پودرهای خارجی هست که پوست های نرمال تا خشک با خیال راحت میتونن از اون استفاده کنن. کرم پودر نارس پوست رو خیلی خوب مرطوب میکنه و اجازه کیکی و ماسیده شدن رو به میکاپ نمیده.
این کرم پودر ترکیبات مضری نداره و برعکس به خاطر داشتنِ ترکیباتی گیاهی و مفید میتونه بافت پوست رو بهبود بده. نارس به هیچ عنوان روی پوست اکسید نمیشه و بعد از چند ساعت که خودتون رو توی آینه میبینید، کرم پودرتون هیچ تغییری نکرده.
این محصول از برند نارس، مقاوم در برابر تعریق و رطوبته و میتونه یکی از بهترین گزینه ها برای همه فصل ها مخصوصا فصل گرم باشه.


کرم پودر استی لادر:

بهترین کرم پودر خارجی

محصول بعدی کرم پودر استی لادر هست، تکسچری فلوئیدی داره و جزو محبوب ترین کرم پودرهای دنیاست. این محصول ، موندگاری 24 ساعته داره و ضدآب و تعریقه و میتونه یک گزینه ی عالی برای افرادی با پوست نرمال تا چرب باشه، چرا که ظاهر نهایی کاملا ماتی داره و توی کل تایمی که روی پوستتون هست به همون حالت مات باقی میمونه.
استی لادر ترکیبات مضری نداره و میتونه میزان ترش چربی پوست رو خیلی خوب کنترل کنه . ظاهری که روی پوست میزاره در کنار کاور تمام عیوب پوستی، به هیچ عنوان ظاهر طبیعی پوست رو از بین نمیبره و درست مثل پوست دوم برای ما عمل میکنه.


کرم پودر مک:

بهترین کرم پودر خارجی

محصول بعدی ، کرم پودر مک یکی از محصولاتی که انواع پوست با خیال راحت میتونن اون رو استفاده کنند. مک کاور قابل ساختی داره یعنی از کمترین تا بیشتری کاور رو میتونید از اون داشته باشید.
موندگاری 24 ساعته ای داره و در کنار کاور ماتی که روی پوست میزاره میتونه پوست رو آبرسانی کنه و از کیکی و ماسیده شدن کرم پودر روی صورت به شدت جلوگیری میکنه.
یکی از خوبی هایی که مک داره، نمیزاره پوست حالت مات خودش رو از دست بده و براق و چرب دیده بشه و از طرفی اجازه نمیده کرم پودر داخل منافذ و خطوط پوستی نفوذ کنند. پو.ست رو کاملا مات، یکدست و صاف نگه میداره.


کرم پودر هدی بیوتی:

بترین کرم پودر خارجی

هدی بیوتی، یکی از فول کاورترین کرم پودرهاست که میتونه تمام عیوب و لکه های روی پوست رو خیلی خوب کاور کنه، بدون این که حس سنگینی به پوست بده.
این کرم پودر رو به افرادی که پوست چرب دارن و محصولی با کاور عالی و مات میخوان پیشنهاد میکنیم . هدی ترکیباتی کاملا گیاهی و بدون مواد مضر داره، برای همین هم هیچ آسیبی به پوست وارد نمیکنه.
این کرم پودر موندگاری 24 ساعته ای داره و توی این تایم کاملا مات و مخملی باقی میمونه چرا که کرمی ضد آب و ضد تعریق و رطوبته و توی هر شرایطی به همون شکل اولیه باقی میمونه.


4 تا از بهترین های دنیارو به شما معرفی کردیم. سایت مای سفورا یکی از معتبرترین سایت هایی که میتونید بهترین و به روزترین محصولاتِ آرایشی و پوستی رو اونجا پیدا کنید و با خیالی راحت خریدتون رو انجام بدین.
اگر نیازی به راهنمایی داشتین، میتونید با مشاورین سایت در تماس باشین.

انتشار: 5 شهریور 1402 بروزرسانی: 5 شهریور 1402 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4869

به "معرفی بهترین کرم پودر خارجی" امتیاز دهید

3 کاربر به "معرفی بهترین کرم پودر خارجی" امتیاز داده اند | 3.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین کرم پودر خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید