مجید احمدی: رشد و تکاپو در تیراندازی با کمان شروع شده است، بعضی ها به دنبال حواشی هستند

به گزارش مجله پریها، سرمربی تیم کامپوند کشورمان گفت: دوست داریم کشورمان همیشه پیروز باشد و پرچم ایران در میادین مختلف به اهتزاز در آید اما بعضی یا غرض ورزی دارند یا از روی بی اطلاعی این حواشی را درست می نمایند.

مجید احمدی: رشد و تکاپو در تیراندازی با کمان شروع شده است، بعضی ها به دنبال حواشی هستند

مجید احمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد آخرین وضعیت تیراندازی با کمان کشورمان گفت: با حضور شعبانی بهار در فدراسیون رشد و تکاپو در این رشته شروع شده و یک سری بازسازی ها شروع شده است و این نشان می دهد که کوشش می گردد تا نواقص گذشته بهبود یاید.

وی تاکید نمود: به عنوان سرمربی تیم ملی در مجمع فدراسیون، دغدغه های خود را گفتیم و امیدوارم که شعبانی بهار و عبدالحمید احمدی، معاون وزارت ورزش به این درخواست ها رسیدگی نمایند. بارها گفته شده که خوابگاه نداریم. فعلا خوابگاه بانوان تجهیز شده است. شعبانی بهار قول دادند که خوابگاه را تجهیز نمایند و این موضوع را از وزارت ورزش پیگیری کردند و بودجه آن هم دریافت شده است و به زودی کار شروع خواهد شد.

سرمربی تیم کامپوند کشورمان در مورد بهترین اتفاق سال 97 یادآور شد: من هروقت شاگردانم مدال بگیرند خیلی مسرور می شوم سال جاری هم در سیزم در مجموع قهرمان شدیم و من خیلی مسرور شدم .

احمدی در مورد اردوی کمانداران گفت: بچه ها در مسابقات بودند و اردوی تیم ملی برگزار نشد اما به زودی اردوها شروع خواهد شد.

وی در مورد اینکه چرا از زمان حضورش در تیم ملی بعضی به دنبال حاشیه سازی به دلیل حضور وی در مسابقات آزاد هستند، توضیح داد: من عضو فدراسیون هستم و کارها بدون هماهنگی و اطلاع فدراسیون و رئیس آن نبوده است. من جوان هستم و هنوز دوست دارم تیراندازی کنم اما یک سری از دوستان لطف داشتند و این قضایا را مطرح کردند اما من توجهی نمی کنم و کار خودم را انجام می دهم. این مسابقات (فرانسه و لاس وگاس) به صورت آزاد بود و ما با یاری اسپانسر اعزام شدیم. شعبانی بهار هم راستا حضورمان را هموار کرد. این دوستان که حاشیه درست می نمایند از جایی خط می گیرند اما باز هم تاکید می کنم که کار خودمان را انجام می دهیم.دوست داریم کشورمان همیشه پیروز باشد و پرچم ایران در میادین مختلف به اهتزاز در آید اما بعضی یا غرض ورزی دارند یا از روی بی اطلاعی این حواشی را درست می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2288

به "مجید احمدی: رشد و تکاپو در تیراندازی با کمان شروع شده است، بعضی ها به دنبال حواشی هستند" امتیاز دهید

1 کاربر به "مجید احمدی: رشد و تکاپو در تیراندازی با کمان شروع شده است، بعضی ها به دنبال حواشی هستند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجید احمدی: رشد و تکاپو در تیراندازی با کمان شروع شده است، بعضی ها به دنبال حواشی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید