مجموعه ورزشی علیمرادیان ظرفیتی بالقوه در استان همدان است

به گزارش مجله پریها، خبرنگاران/همدان مدیر مجموعه ورزشی فرهنگی علیمرادیان نهاوند گفت: مجموعه ورزشی فرهنگی علیمرادیان نهاوند یک ظرفیت بالقوه در استان همدان و شهرستان نهاوند است.

مجموعه ورزشی علیمرادیان ظرفیتی بالقوه در استان همدان است

به گزارش خبرنگاران حجت جهانیان روز شنبه 24 مهر در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان نهاوند، گفت: مجموعه ورزشی علیمرادیان با بیش از 14هکتار وسعت و برخوردار بودن از فضاهای ورزشی مختلف هم چون استخر، زمین چمن، سالن فوتسال، پینگ پنگ، بدن سازی و خوابگاه می تواند بسیاری از دغدغه های ورزش استان و شهرستان را رفع کند.

وی با اشاره به لزوم بهره گیری از ظرفیت رسانه ها به منظور تقویت مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند، افزود: رسیدن به یک نقطه مشترک و برداشتن موانع و توسعه ورزش در سطح شهرستان نیازمند تعامل و همکاری کلیه دستگاه های اجرایی، هیئت های ورزشی و ورزشکاران است که از مجموعه به عنوان یک سرمایه ملی حفاظت و نگهداری کنند.

جهانیان یادآوری کرد: در این مدت کوتاه تصدی مدیریت این مجموعه در بحث روشنایی فضای داخلی سایت مجموعه ، لوله کشی آب و تاسیسات واحدهای مختلف مجموعه و نظافت و جمع آوری زباله های انباشته شده از قبل در مجموعه، اقدامات خوبی انجام داده ایم که قابل قیاس با گذشته نیست.

مدیر مجموعه ورزشی علیمرادیان در پایان هدف از این نشست را استفاده بهینه از ظرفیت رسانه ها و خبرنگاران مطرح نمود و گفت: هدف این مجموعه فراهم کردن امکانات و ایجاد شرایط مناسب برای دعوت کردن از تیم های مختلف کشوری برای میزبانی و برگزاری اردو در این مجموعه بزرگ ورزشی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4416

به "مجموعه ورزشی علیمرادیان ظرفیتی بالقوه در استان همدان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه ورزشی علیمرادیان ظرفیتی بالقوه در استان همدان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید