ماجرای شکایت صاحب فراری 458 Spider از پارکینگ نیویورک

به گزارش مجله پریها، صاحب فراری 458 Spider از یکی از پارکینگ های نیویورک به دلیل حادثه پیش آمده برای خودرویش شکایت کرد.

ماجرای شکایت صاحب فراری 458 Spider از پارکینگ نیویورک

به گزارش خبرنگار ، رانندگی کردن با یک فراری در منهتن، به دلیل ترافیک و محدودیت سرعت 50 مایل در ساعت (81 کیلومتر در ساعت) در این شهر، اتفاق جالبی به نظر نمی آید. حالا تصور کنید صاحب یک فراری هستید و آن را برای امنیت در پارکینگ بگذارید اما زمانی که به آن سر می زنید متوجه شوید درب سمت راست آن صدمه دیده است.

صاحب Ferrari، مارک رزن، ماشین اسپرت خود را به یک پارکینگ در محله شلوغی به نام Tribeca در منهتن سپرده بود. زمانی که او بعد از چند ساعت به پارکینگ بازگشت متوجه آسیب جدی که به بدنه آن وارد شده بود، شد. پارکینگی که او خودرویش را در آن جا گذاشته بود، گران قیمت نیز بود. روزن گفته است که او 800 دلار در ماه برای پارک کردن خودرویش هزینه نموده و ظرف چند ماهی که خودرویش را در آن جا گذاشته بود بیش از 3000 دلار پول هزینه نموده است. راسن می گوید: آن ها درب سمت مسافر را نابود نموده اند و آینه آن باید تعویض گردد.

کارکنان پارکینگ هیچ توضیحی از آن چه رخ داده، ارائه نمی دهد. نیازی به شرلوک هولمز برای فهمیدن ماجرا نیست، زیرا ماجرا بسیار واضح است. با توجه به این واقعیت که اپراتورهای پارکینگ های نیویورک با وجود محدودیت های مکانی، می خواهند تا حد امکان خودروهای بسیاری را در خود جای دهند، می گردد این اتفاق را حدس زد. احتمالا فردی که در حال جا به جا کردن خودروها بوده، اشتباه به جایی برخورد نموده باشد. این حادثه متاسفانه ممکن است برای هر وسیله نقلیه ای رخ دهد.

روزن علیه این پارکینگ یک شکایت 19،500 دلاری برای خسارت وارده بر 458 Spider نموده است. اگر روزن بخواهد در آینده از آسیب های مشابه مصون بماند باید از تاکسی برای جا به جایی در منهتن استفاده کند.

طراحی بی نظیر سری جدید بی ام و +تصاویر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 فروردین 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1879

به "ماجرای شکایت صاحب فراری 458 Spider از پارکینگ نیویورک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای شکایت صاحب فراری 458 Spider از پارکینگ نیویورک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید