ماتراتزی: بنیتس هیچ وقت تغییر نخواهد کرد

به گزارش مجله پریها، مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا بار دیگر به انتقاد از سرمربی پیشین خود پرداخت.

ماتراتزی: بنیتس هیچ وقت تغییر نخواهد کرد

با وبسایت گردشگری سازمان میراث فرهنگی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، مارکو ماتراتزی که در سال 2010 به مدت نیم فصل زیر نظر رافائل بنیتس در اینتر بازی نموده است، در گفت و گو با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت گفت: اخراج بنیتس از رئال مادرید را پیش بینی می کردم و تنها چند روز در محاسباتم اشتباه کردم. بدون برقراری ارتباط با بازیکنان نمی توان بهترین مربی دنیا بود. اگر مربی نتواند با بازیکنانی که در تیمش شخصیت قوی دارند، ارتباط برقرار کند، نمی تواند به موفقیت برسد.

وی اضافه کرد: بازیکنانی که شخصیت قدرتمندی دارند باعث می شوند مربی و تیم در زمین نتیجه بگیرند. رئال مادرید باشگاه دشواری برای مربیگری است و نمی توانید خیلی حمایت رئیس باشگاه را پشت خود داشته باشید. بنیتس هیچ وقت تغییر نخواهد کرد. او همواره با مسائل مشابهی روبرو می گردد. او به جای اینکه با کریستیانو رونالدو ارتباط خوبی برقرار کند، سعی کرد به گرث بیل نزدیک گردد. این داستان همیشگی بنیتس است، او روز اول حضورش در اینتر با خاویر زانتی، استبان کامبیاسو و ایوان کوردوبا به گفت وگو پرداخت، ولی کاملاً به کریستین چیوو بی محلی کرد.

مدافع پیشین اینتر در مورد انتصاب زین الدین زیدان به عنوان سرمربی جدید کهکشانی ها هم گفت: رئال یا باید زیدان را به عنوان سرمربی جدیدش منصوب می کرد یا اینکه کارلو آنچلوتی را برمی گرداند. راه دیگری هم پیش پای رئالی ها نبود. منطق هایی پشت انتصاب زیدان وجود دارد. او شخصیت قوی دارد و با چندین بازیکن فعلی رئال پیش از این کار نموده است، ولی او کار آسانی در این تیم نخواهد داشت. حتی بزرگان دیگری هم به مانند او، پس از دو یا سه بازی مورد قضاوت قرار خواهند گرفت. به هر حال برای زیدان آرزوی موفقیت می کنم.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3113

به "ماتراتزی: بنیتس هیچ وقت تغییر نخواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماتراتزی: بنیتس هیچ وقت تغییر نخواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید