فینال تمام ایرانی سنگین وزن

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، در ادامه چهارمین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی که در شانگهای چین جریان دارد، صالح اباذری و سجاد گنج زاده با رجحان مقابل همه رقبا در حالی به دیدار نهایی وزن 84+ کیلوگرم راه پیدا کردند که تا دیدار نهایی در مجموع تنها یک امتیاز از دست دادند.

فینال تمام ایرانی سنگین وزن

اباذری با رجحان مقابل فرانکلین مینا از اکوادور (1 بر صفر)، الکساندر شنتسین از روسیه (2 بر صفر)، مهدی فیلالی از فرانسه (یک بر صفر) و جاناتان هورنه از آلمان (یک بر صفر) را از پیش رو برداشت و به مبارزه خاتمهی راه پیدا کرد.

سجاد گنج زاده هم کار خود را رجحان مقابل اسلوبودان بتویچ از صربستان (2 برصفر) آغاز کرد و در ادامه دارنل لاردی از هلند (3 بر صفر)، لوکا کاستا از بلژیک (یک بر صفر) و گوگیتا از گرجستان (2 بر یک) راهی دیدار نهایی و مبارزه با اباذری شد.

دیدار نهایی این وزن عصر فردا یکشنبه برگزار می شود.

در رقابتهای روز نخست بهمن عسگری در وزن 75- کیلوگرم و سیدعلی کریمی در وزن 67- کیلوگرم پیروز شدند با غلبه بر حریفان به فینال راه یابند. مجید حسن نیا و طراوت خاکسار هم به دیدار رده بندی راه یافتند.

ضمن اینکه علی اصغر آسیابری، امیرمهدیزاده، امیررضا میرزایی، فاطمه صادقی و سارا بهمنیار هم از دور مسابقات حذف شدند.

این دوره از مسابقات روز جمعه 17 خردادماه با حضور 543 کاراته کا از 76 کشور به میزبانی چین در شانگهای آغاز شده و عصر فردا به خاتمه می رسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2524

به "فینال تمام ایرانی سنگین وزن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینال تمام ایرانی سنگین وزن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید