فون دیلن از موسیقی الکترونیک گفت، تجربه همکاری با ایرانی ها

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، کریستوفر فون دیلن سرپرست گروه موسیقی شیلر با حضور در مجموعه شهر صدای پارسیان به مدیریت آیدین الفت پس از ضبط اثر جدید این گروه به خوانندگی حجت اشرف زاده طی یک نشست پرسش و پاسخ از بایدها و نبایدهای موسیقی الکترونیک صحبت کرد.

فون دیلن از موسیقی الکترونیک گفت، تجربه همکاری با ایرانی ها

فون دیلن دراین نشست به پرسش های تخصصی مطرح گردیده توسط شرکت کنندگان پاسخ داد و تجربیات و نوع نگرش خود را به موسیقی و به خصوص موسیقی الکترونیک با آنها به اشتراک گذاشت. در سرانجام این جلسه پرسش و پاسخ یک جلد نفیس از شاهنامه فردوسی، به عنوان نشان ادبیات کلامی موسیقی ایرانی، از طرف مجموعه شهر صدای پارسیان به کریستفر فون دیلن اهدا شد.

سرپرست گروه آلمانی شیلر که آذرماه سال گذشته برای نخستین بار در تهران روی صحنه رفت چندی قبل با شنیدن صدای حجت اشرف زاده در زمان حضورش در ایران تصمیم به همکاری با این خواننده گرفت. به همین دلیل پس از اتمام تور کنسرت هایش در اروپا، مجددا به ایران سفر کرد تا همکاری اش با این آوازخوان ایرانی را در یکی از قطعات جدیدترین آلبوم گروهش در استودیوی شهر صدای پارسیان با صدابرداری امید نیک بین مدرس و صدابردار شناخته گردیده موسیقی کشورمان و دستیاری امیر والی رقم بزند. در این آلبوم علاوه بر حضور حجت اشرف زاده به عنوان خواننده، بسیاری از هنرمندان ایرانی در زمینه نوازندگی سازهای نی، دف، دایره، دوتارو تنبور حضور دارند.

مجموعه شهر صدای پارسیان از جمله موسسات فعال حوزه مهندسی صدا است که با هدف آموزش حرفه ای مهندسی صدا در ایران سعی بر انتقال دانش و تجربه جهانی به ایران را داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1023

به "فون دیلن از موسیقی الکترونیک گفت، تجربه همکاری با ایرانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فون دیلن از موسیقی الکترونیک گفت، تجربه همکاری با ایرانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید